هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران پاسخ دهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با چه مجوزی اقدام به برگزاری مراسم افطار با حضور اعضای حزبی کرده که فعالیت آن از سوی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده و بر چه اساسی هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران مجوز برگزاری چنین مراسمی را صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران یکشنبه شب اقدام به برگزاری مراسم افطار با حضور برخی از اعضای حزب منحله مشارکت کرده است.

در این مراسم که در باشگاه دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی برگزار شد، جمعی از اعضای حزب منحله مشارکت، دفتر تحکیم و برخی زندانیان فتنه که به مرخصی آمده‌اند، حضور داشتند.

بر اساس قوانین داخلی تشکل‌های دانشجویی، صدور مجوز برای برگزاری مراسم از سوی تشکل‌ها بر عهد “هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاه” است؛ حال سوال اینجاست که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با چه مجوزی اقدام به برگزاری مراسم افطار با حزبی کرده که فعالیت آن از سوی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده است چرا هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران مجوز برگزاری چنین مراسمی را صادر کرده است.

برای پیگیری این مسئله، تماس‌های مکرری با دبیر هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران داشیم که متاسفانه تا این لحظه پاسخی از وی دریافت نکردیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.