هیئت هفت نفره ایرانی در لیبی در سلامتی کامل هستند

رایزنی هلال‌احمر ایران با مسئولین لیبی در حاشیه اجلاس عدم تعهد؛

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی با اشاره به سلامتی اعضای هیئت ایرانی ربوده شده در لیبی از سلامتی آنان و آزادی هرچه سریعتر این افراد خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده تهران، ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ربوده شدن نیروهای هلال احمر ایران در بنغازی  گفت: نشست سه جانبه‌ای از سوی مقامات ایران و رئیس هلال احمر  لیبی و رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در حاشیه اجلاس تهران صورت گرفت که در آن مشخص شد هیئت هفت نفره ایرانی به زودی آزاد می‌شوند و هموطنانمان در شرایط کامل سلامتی به سر می‌برند.

وی در ادامه با بیان اینکه رایزنی‌های صورت گرفته میان رئیس هلال احمر کشورمان و رئیس صلیب سرخ لیبی از نکات قابل تامل در اجلاس تهران بود، افزود: آزادی زود به هنگام  اعضای هیئت هفت نفره هلال احمر  ایرانی در لیبی در آینده‌ای نزدیک از بازتاب‌های حاشیه نشست اجلاس عدم تعهد در تهران است.

گفتنی است در میان اعضای هلال احمر ایرانی که در لیبی ربوده شده‌اند آقایان منتظرشبر مدیر کل هلال احمر استان تهران، محمد عراقی معاونت امور بین الملل هلال احمر، محمد عباس مدیر کل حوزه ریاست ، بلوچی مدیر کل تدارکات پزشکی، موسوی مشاور رئیس هلال احمر،‌ شاهرضایی معاون درمان هلال احمر و محمد امیر شریفی‌فرد  کارشناس امور بین المللی بوده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.