هکرهای ناشناس: اسرائیل را از نقشه اینترنت حذف می‌کنیم

۱۹فروردین۱۳،

 

هکرهای عضو گروه ناشناس یا Anonymous طی روزهای قبل حملات متعددی را علیه پایگاه اینترنتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی طراحی کردند.
 
به گزارش فارس به نقل از فری بیکن، هدف از انجام این حملات از سوی هکرهای ناشناس محو اسراییل از نقشه اینترنت بوده است.
 
پس از آغاز این یورش ۲۰ هزار حساب کاربری متعلق به صهیونیست ها در پایگاه اینترنتی فیس بوک و همین طور ۲۰۰۰ وب پایگاه اینترنتی صهیونیستی هک شده و ظاهر صفحه اول آنها تغییر کرده است.
 
اقدامات هکری یاد شده با عنوان عملیات اسراییل از روز یکشنبه آغاز شده که مصادف با روز یادآوری هولوکاست در اسراییل است. در این حملات سرورهای اسراییلی که وب پایگاه اینترنتی های دولتی این رژیم را میزبانی می کردند با حملات دامنه داری مواجه شدند.
 
از جمله پایگاه اینترنتی های هک شده می توان به چندین پایگاه اینترنتی دولتی و همین طور پایگاه اینترنتی های مدارس، بانکها و چند پایگاه اینترنتی وابسته به موسسات خصوصی و غیرانتفاعی در این کشور اشاره کرد. بعضی از پایگاه اینترنتی های دولتی هک شده عبارتند از اداره مرکزی آمار، اداره انتشار یافتنات دولت، اداره فاضلاب حیفا، موسسه ملی بیمه و سازمان تامین اجتماعی.
 
هکرها همچنین اطلاعات کارت های اعتباری بیش از ۱۷۰۰ اسراییلی را افشا کرده اند و گفته می گردد این اقدام منجر به مفقود شدن بیش از ۲ میلیارد دلار موجودی این اشخاص شده است. این اشخاص برای نفوذ به وب پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست و وب پایگاه اینترنتی موزه هولوکاست هم تلاش کردند که تنها حمله دوم موفقیت آمیز بود.
 
از جمله شرکت های خصوصی مهم هک شده در جریان این حملات Decell است که از جمله پیمانکاران بزرگ وزارت دفاع رژیم صهیونیستی محسوب می گردد. با هک شدن سرورهای این شرکت اطلاعات حساسی به دست هکرها افتاده که از جمله آنها می توان به موقعیت مکانی دقیق بعضی اماکن در شهرها، حاشیه بزرگراه ها، خیابان ها و همین طور موقعیت ساختمان های حساس در داخل خاک اسراییل اشاره کرد.
 
نکته جالب اینکه هکرها تهدید کرده اند این اطلاعات را در اختیار حماس قرار خواهند داد تا از آن برای حمله دقیق به اهداف نظامی در اسراییل نهایت استفاده را ببرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.