هکرهای ناشناس: DDoS یک اعتراض قانونی شود

ممتازنیوز:

هکرهای ناشناس: DDoS حرکت اعتراضی قانونی شود

بیانیه ای از طرف گروه هکرهای ناشناس در وب سایت کاخ سفید منتشر شده و خواسته است تا با حملات DDoS به عنوان نمونه ای از اعتراض قانونی موافقت نمایند.
آنها می گویند که این حملات یک هک نیست و در اصل فشار دادن دکمه رفرش یک وب سایت است. همانطور که در دنیای واقعی عده ای دست به اعتراض می زنند در فضای مجازی نیز باید همین فضا به آنها داده شود. در خواست ما را می توانید در وب سایت کاخ سفید مشاهده کنید که اکنون ۷۷۵ امضا دارد (زمان انتشار خبر). و با توجه به قوانین وب سایت کاخ سفید این درخواست می بایست به ۲۵،۰۰۰ امضا در ۳۰ روز برسد تا مورد بررسی کاخ سفید قرار گیرد. پس اکنون به بیش از ۲۴،۰۰۰ امضا تا قبل ۶ فوریه نیاز است.

گروه هکرهای ناشناس معتقد است که دقیقا مانند دنیای واقعی که برای اعتراض عده ای در جلوی ساختمانی جمع می شوند و شروع به اعتراض و اشغال آن می کنند در دنیای مجازی نیز عده ای در پشت کامپیوتر خود می نشیند و با فشار دکمه رفرش سعی در اشغال فضای آن وب سایت به جهت کاهش سرعت وب سایت و یا از کار انداختن آن در یک زمان کوتاه را دارند. پس تفاوتی وجود ندارد.

پس آن اعلام نمودند کسانی که تاکنون به خاطر حملات DDoS در زندانها بسر می برند می بایست آزاد شوند و سابقه کیفری آنها که مرتبط با این حملات می باشد کاملا پاک گردد.

slashgear


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.