هکرهای کوزوویی و تاسیسات هسته ای ایران/ دورویی امریکایی ها در مورد حملات سایبری

این گروه با انتشار اطلاعیه ای در پیستبین گفتند کینه توزی های امریکا علیه کشورهای مسلمان و تاسیسات هسته ای ایران با ارسال استاکس نت و فلیم به ایران بدین معنی است که آنها کاری که می کنند را باید پس بگیرند.

این گروه هکری اعلام کرد به حملات خود به سیستم های امریکایی ادامه خواهد داد. شرکت امنیتی sophos اعلام کرد حفره موجود با cross site scripting باز شده و بلافاصله آنها سرور اصلی را پچ کرده و به روز رسانی امنیتی کردند.

اتهام دورویی به امریکا در برابر جنگ های سایبری

امریکا مسبب و مسئول حملات سایبری آنلاین است. میکو هیپونن مدیر تحقیقات در FSECURE با اشاره به سخنان وزیر دفاع امریکا در مورد جنگهای سایبری گفت امریکا در روز روشن به سایر کشورها حمله سایبری انجام می دهد و سایر کشورها نیز این احساس را می کنند که باید این کار را انجام دهند و واقعیت این است که ضرر کننده اصلی امریکاست نه سایر کشورها!

به گفته این کارشناس مسائل امنیتی امریکا در عملیات موسوم به عملیات بازی های المپیک دست کم با همکاری اسرائیل ۵ حمله سایبری انجام داده است و امریکا نیز هرگز آنها را تکذیب نکرده است.

بین کارشناسان امنیتی امریکا در استفاده از سلاح آنلاین علیه زیرساختهای فیزیکی، اختلاف نظر بوجود آمده که هیپونن جزو مخالفین محسوب می شود.

 

گروه ناشناس بانکهای اچ اس بی سی را خواباند

گروه Fawkeys که شاخه انگلیسی گروه هکرهای انا.نی.موس (ناشناس) است تایید کرد که حملات DOS به بانکهای اچ اس بی سی کار آنها بوده است. این گروه دلیل حمله را بحران اقتصادی ناشی از سیاستهای بانکی دانسته و اعلام کرده به حملات خود در آینده ادامه خواهد داد.

اچ اس بی سی (HSBC) نیز اعلام کرد بعد از آفلاین شدن سرورهایش در انگلیس و کانادا و امریکا اوضاع را به حالت عادی بازگردانده است.

 

 

منبع: هکرزنیوز، یوتیوب، خبرگزاری فرانسه

۵۶۵۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.