هیئت محبین الائمه ازگل در دهه دوم محرم برنامه اجرا می کند

۰۸م آذر ،

مدیر اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ناحیه ۹ منطقه یک گفت: هیئت محبین الائمه ازگل در دهه دوم محرم برنامه عزاداری و سخنرانی دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، احسان شاملو گفت: تا آخر ماه محرم شب شعر عاشورایی با دعوت از شعرا بوسیله شهرداری ناحیه با همکاری سرای محلات در ازگل برگزار می گردد.

وی بیان کرد: هیئت جوانان حضرت علی اصغر ازگل ۳ سال پیاپس با مشارکت شهرداری ناحیه ۹ برنامه تعزیه اجرا می کند.

شاملو خاطر نشان کرد: کلاس های اموزش شهروندی در سرای محله سوهانک و مسابقات پاورلیفتینگ در باشگاه بدنسازی سوهانک برگزار می گردد.

علیرضا کیانپور شهردار ناحیه ۹ منطقه یک اذعان داشت: به مناسبت روز جهانی ایدز شنبه ۱۱ آذر ماه در سرای محله حصار بوعلی مشاور پزشکی و انجام کلیه آزمایشات از قبیل قند، چربی، اسیداوریک با ۱۵ درصد تخفیف انجام می گردد.

وی گفت: امروز با حضور شهردار ناحیه یک و مدیر اجتماعی ناحیه و با اهدای کارت هدیه از خانواده شهدا در سطح ناحیه بازدید بعمل می آید.

کیانپور افزود: بازدید از خانواده شهدا هر هفته از یک خانواده صورت می گیرد.

وی گفت: ایستگاه شهروندی مقابله مدرسه دخترانه نرگس در خیابان پاسداران با ارائه بروشور و دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان برپا می گردد.

کیانپور تصریح کرد: به مناسبت دهه دوم محرم هر چهارشنبه در نمازخانه ناحیه یک زیارت عاشورا با صرف صبحانه از طرف یک کارمند هر بار به صورت نذری تا پایان سال انجام می گردد.

وی ادامه داد: کلید تیرهای چراغ برق مستهلک و فرسوده تا پایان سال از سطح ناحیه جمع آوری می گردد.

کیانپور اشاره کرد: برنامه عاشورایی در میدان امام حسین با اعزام ۳۰ نفر از بانوان عاشورایی از شهرک شهید چمران به این برنامه که با مراسم سخنرانی همراه بود انجام شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.