هیئت مدیره صبا با استعفای رمضان بیگی موافقت کرد

۱۰م آذر ،

هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با استعفای محسن رمضان بیگی از مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، سیدرضا دهناد در این خصوص اظهار داشت: موافقت هیئت مدیره با استعفای مدیرعامل باشگاه  به سبب اصرار خود ایشان بود زیرا ما تمایل داشتیم که وی همچنان در مدیرعامل باشگاه باقی مانده و همچنان از خدمات آقای رمضان بیگی بهره مند باشیم.

وی با بیان اینکه رمضان بیگی در این مسئولیت خدمات ارزنده ای را به فوتبال قم و باشگاه صبا ارائه کرد، عنوان داشت: پذیرش این استعفا به معنی جدایی قطعی محسن رمضان بیگی از باشگاه صبا نیست و حتما از تجربیات ایشان در پیشبرد اهداف باشگاه استفاده خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: محسن رمضان بیگی آنقدر زحمات و تلاش های بی وقفه ای در راستای اهداف باشگاه و رسیدن صبای قم به بهترین موقعیت خود در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت که به واقع هیچ یک از اعضای هیئت مدیره موافق جدایی وی نبودند اما ایشان اصرار داشتند که از مسئولیت خود استعفا کنند و اکنون قدردان زحمات ایشان هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: رمضان بیگی در شغل شریف معلمی تدریس می کند و به سبب زمان کم، تصمیم به جدایی از باشگاه صبای قم را گرفت که این مهم در هیئت مدیره بررسی و تصمیم نهایی در خصوص موافقت با استعفای ایشان گرفته شد.

دهناد با بیان اینکه برای جایگزینی رمضان بیگی حتما از مدیر بومی استفاده خواهیم کرد، یاد آور شد: یکی از هداف مهم ما در ِآینده نزدیک این است که مدیریت باشگاه را همانند سایر بخش ها به سوی بومی سازی پیش ببریم و در پست مدیرعاملی نیز حتما از مدیر بومی استفاده می کنیم.

گفتنی است: محسن رمضان بیگی از چهره های خوشنام و با سابقه فوتبال قم در عرصه بازی و مربیگری که سابقه ریاست هیئت فوتبال استان قم را نیز بر عهده داشته است، بعد از ۱۷ ماه مسئولیت سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه صبای قم از مسئولیت خود استعفا کرد و این درخواست وی مورد موافقت هیئت مدیره صبا قرار گرفت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.