هیات‌های دانشجویی باید معارف دینی را در ایام فاطمیه تداعی کنند

۲۵فروردین۱۳،

0 (1)-3.jpg

مدیر مرکز قران و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: شعار هیات‌های دانشجویی “پافشاری بر اطاعت از ولایت تامرز شهادت ” است و هیئت‌ها با برنامه‌های مذهبی و ارزشی به استقبال این ایام در دانشگاه‌ها رفته‌اند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد طاهری، اظهارکرد: مدیریت برنامه‌ریزی هیات‌ها و تشکل‌های دانشجویی پیشنهاد‌های لازم برای برگزاری ایام فاطمیه را به هیات‌های دانشجویی ابلاغ کرده است و پوسترهاو نرم افزارهای مربوط با عنوان “سبک زندگی فاطمی” برای استفاده در نمایشگاه‌ها برای هیات‌ها ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات‌های دانشجویی باید در برگزاری این ایام درایت بیشتری داشته باشند تا اشخاصی که منتظر ایجاد اختلافند، نتوانند از این فرصت استفاده کنند و در ضمن در نظرگرفتن ظرافت‌ها در برنامه‌های این ایام و مراسم شهادت ائمه موضوع بسیار مهمی است که اعضای هیات‌های دانشجویی باید به ان اهمیت ویژه‌ای بدهند، چون دانشگاه‌ها فضای متفاوتی نسبت به عموم جامعه دارند و این برنامه‌ها باید معارف دینی و معارف اهل بیت را برای دانشگاهیان تداعی کند.

مدیر مرکز قران و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به برنامه اعزام مبلغان نهادنمایندگی رهبری به دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: در این ایام دفتر مرکزی نهاد به دانشگاه‌هایی که در خواست اعزام مبلغ دهند، همکاری می‌کند.

طاهری افزود: اکرام این ایام در دانشگاه‌ها سبب تحکیم پیوند دانشگاهیان با اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت می‌شود، حضرت فاطمه (س) اوج ولایتمداری منحصر به فردی داشته‌اند و به ما آموخته‌اند که چگونه از ولایت و حق دفاع کنیم و دانشگاهیان باید این مسیر را دنبال کنند.

به نقل از ماوا، وی ادامه داد: اعزاز این ایام سبب می‌شود شبهاتی که در ذهن نسل جوان به وسیله رسانه‌های معاند پراکنده کرده‌اند که اسلام بین زن و مرد فرق می‌گذارد رفع شود و آنچه اهمیت دارد تنها تقواست و زن و مرد با هم به معراج می‌روند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.