هیات اعزامی کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه، ازپارس جنوبی دیدن کرد

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درنشست با هیات اعزامی کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه گفت: منطقه ویژه پارس به عنوان نمایشگاه بزرگ اقتدار و مدیریت بومی ایران اسلامی در حوزه صنعت نفت و سند افتخار توسعه صنعتی کشور است.

مسعود نصوری افزود: مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس با ۴۶ هزار هکتار وسعت که ۲۸ فاز گازی و ۳۰ طرح پتروشیمی را در خود جای داده چشمگیر است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری مانند مجتمع بندری، فرودگاه، تاسیسات برق، آب و مخابرات برای سرمایه گذاری خوب و مطمئن در این منطقه فراهم شده است.

نصوری، حوزه های بالادستی و پایین دستی در منطقه ویژه پارس را از جمله حوزه های مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه عملیاتی خواند و اظهار امیدواری کرد، بازدید هیات اعزامی از کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه از منطقه ویژه پارس، زمینه ای مناسب را برای توسعه روابط دو جانبه فراهم کند.

وی یادآورشد: حضور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به منطقه ویژه پارس، عزم و اراده تمامی تلاشگران برای خدمت به توسعه و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را افزایش داد.

۳۵ نفر از مسوولان کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه امروز در سفر به عسلویه از فازهای پارس جنوبی و مجتمع های پتروشیمی، مجتمع بندری پارس و زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس دیدن کردند. ک/۲

۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۷۳۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.