هیات داوران جشنواره روحانی در قاب سینما معرفی شدند

اعضای هیات داوری اولین همایش – جشنواره روحانی در قاب سینما معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، از اولین همایش – جشنواره روحانی در قاب سینما، جمال شورجه، مهدی همایون فر، احمدرضا معتمدی، حجت الاسلام سجاد کریمان مجد و حجت الاسلام محمدتقی انصاری اعضای هیات داوری این جشنواره می باشند که آثار منتخب حاضر در بخش رقابتی این جشنواره (فیلمهای کوتاه و مستند) را بررسی و برگزیدگان را معرفی خواهند کرد.

جمال شورجه کارگردان سینمای ایران و از فعالان عرصه هنر ارزش مدار متولد ۱۳۳۳ زنجان است که آثاری همچون شب دهم، حماسه مجنون، وعده دیدار، ۳۳ روز و … را در کارنامه خود دارد .

مهدی همایون فر متولد ۱۳۳۹ گرمسار تهیه کننده خوشنام سینما و تلویزیون است که از همراهان همیشگی شهید آوینی در مجموعه روایت فتح بوده، وی در سالهای اخیر تهیه آثاری همچون اتوبوس شب، هیام، ۳۳ روز، آن که دریا می رود و … را در سینمای ایران انجام داده است.

احمدرضا معتمدی کارگردان سینمای ایران متولد ۱۳۴۰ تهران است که آثاری همچون زشت و زیبا، قاعده بازی، دیوانه از قفس پرید، آلزایمر و … را در کارنامه کاری خود دارد.

حجت الاسلام محمد تقی انصاری نیز از جمله مدیران و تهیه کنندگان فعال در سازمان صدا و سیما و عضور شورای برون مرزی این سازمان می باشند که در زمان حاضر تهیه فیلمی سینمایی را در کشور لبنان با موضوع حماسه های حزب الله عهده دار می باشند.

حجت الاسلام کریمان مجد قائم مقام دبیر جشنواره روحانی در قاب سینما از جمله روحانیون فعال در حوزه فرهنگ است.

نخستین همایش – جشنواره روحانی در قاب سینما دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.