هیات دولت از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

۲۱ام بهمن ،

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آورده است: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نقطه عطفی در مبارزات عدالتخواهانه ملت ایران بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن بیانیه به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نقطه عطفی در مبارزات عدالتخواهانه ملت ایران بود که پس از قرن‌ها، با رهبری بزرگمردی الهی، طومار طواغیت زمان را برچیده و نظام جمهوری اسلامی را برای پیگیری نظام‌مند استقرار ارزش‌های انسانی و اسلامی بشریت مستقر نمود.

مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۳۴ سال قبل، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد؛ کشوری که در عصر طاغوت از کمترین دانش و دستاوردهای علمی و فناوری بی‌بهره بود و برای تهیه ضروری‌ترین نیازهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با وجود همه بدخواهی‌ها، دشمنی‌ها و تحریم‌ها و فشارهای گسترده، ضمن حفظ عزت و استقلال همه‌جانبه، در بین کشورهای صاحب پیشرفته‌ترین علوم و دانش‌ها جایگاه خود را تثبیت کرده است.

دهه فجر مجال و فرصتی برای بزرگداشت حماسه تاریخی و یوم‌الله ۲۲ بهمن است که گواه و نشانه رشد، کمال یافتگی، قدرت و عظمت ملت ایران می‌باشد.

اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران به نشان شکرگذاری از این نعمات و تقدیر و ستایش پایمردی های ۳۴ ساله ملت ایران، ضمن دعوت همگان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام می‌دارند که فردا همچون قطره‌ای به اقیانوس بیکران ملت می‌پیوندند تا جان و روح خود را در زلال جاری ملت تطهیر کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.