هیات مدیره بانک رفاه میزبان مدیران ارشد بیمه البرز بود

۵ م دیماه ،

هیات مدیره بانک رفاه میزبان مدیران ارشد بیمه البرز بود | چاپ |
سه شنبه ۰۵ دی ساعت ۱۳:۵۹

بینا- به منظور تعامل و گسترش همکاری های متقابل، اسماعیل لله گانی ، عضو هیات مدیره بانک رفاه میزبان تقوی عضو هیات مدیره شرکت بیمه البرز و جمعی از مدیران ارشد این شرکت بود.
به گزارش بینا؛ لله گانی در این جلسه که با حضور مدیران و روسای مالی این بانک برگزار شد، گفت: تعامل و همسویی بانک و بیمه لازم و ضروری است و در سایه این تعامل می توان قدم های بزرگی در راه رشد و توسعه اقتصادی کشور برداشت.
وی افزود: در کشور ما منابع بسیاری وجود دارد که تاکنون استفاده نشده است و با تعامل بانک و بیمه می توان در عرصه های مختلف اقتصادی کشور این منابع را مورد استفاده بهینه قرار داد.
عضو هیات مدیره تصریح کرد: بانک رفاه با ۵۰ سال سابقه درخشان و ارائه خدمات متنوع به شهروندان آمادگی همکاری و تعامل گسترده با صنعت بیمه را دارد.
در ادامه تقوی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه البرز گفت: بیمه البرز با بدنه کارشناسی نیرومند و پیشگام در ارائه خدمات متنوع و سابقه طولانی آمادگی همکاری های متقابل را دارد.
وی افزود: بدون شک همکاری های متقابل می تواند زمینه و بستر ارائه خدمات مناسب را نیز فراهم کند.
شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد با تشکیل گروه کارشناسی از سوی بانک و بیمه البرز، رهکارهای تعامل و گسترش همکاری های متقابل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.