هیوندای اینترادو در نمایشگاه ژنو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 هیوندای اینترادو در نمایشگاه ژنو

هیوندای اینترادو در نمایشگاه ژنو

پرشین خودرو: این روزها خودروسازان در نمایشگاه های بین المللی خودرو خودروهای مفهومی را به نمایش می گذارند که احتمال تولید انبوه آنها زیاد است. حداقل برخی از ایده های به نمایش درآمده در این خودروهای مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش ممتازنیوز، در نمایشگاه ژنو امسال (۱۳ اسفند) خودرو «توسانِ از نو طراحی شده» به نمایش در می آید. به نظر می رسد که هیوندای از خودرو مفهومی اینترادو برای توسان جدید الهام گرفته است.
توسان جدید که یک کراس اور سه در است، روی پلتفرمی بنا شده که نسل جدید قوای محرکه هیدروژنی روی آن طراحی شده است، این پلتفرم برای ساخت ix35 هیدروژنی هم به کار رفته است.
در این توسان جدید، شباهت هایی به جنسیس ۲۰۲۴ هم وجود دارد مخصوصا در بخش جلوپنجره آن؛ اما چراغ های ال ایی دی تیز و باریک آن تفاوت فاحشی با جنسیس دارد. چراغ های عقب توسان هم ال ایی دی به شکل حرف انگلیسی c است و به آن جلوه ی زیبایی داده است.
ظاهر قضیه نشان می دهد که طراحی انترادو تأثیر زیادی روی طراحی در هیوندای بر جای گذاشته است. سوای این نکته که در اینترادو از قوای محرکه هیدروژنی بهره گرفته شده نکته قابل توجه این است که طراحی اینترادو بیشتر از آن که به قصد نشان دادن توان طراحی باشد و در خود ایده های بسیار جسورانه داشته باشد، محافظه کارانه و واقع گرایانه است طوری که به نظر می رسد هیوندای به این نتیجه رسیده که طراحی به کار رفته در انترادو به واقعیت های موجود در بازار صنعت خودرو نزدیک است. به همین دلیل به احتمال زیاد در طراحی توسان جدید از ایده های به کار رفته در این خودرو مفهومی استفاده شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Mohadese banoo:

    Vagheaaan aliiii bod .. Kheyliii doost daram in khodro o dashte basham .. Lotf konid begiid key varede bazar mishe???? Va gheymatesh besoorate arvandi cheghadre??

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.