هیچکس توانائی همپایی با مسی را ندارد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرمربی بارسلونا توانایی های کاندیدای توپ طلای ۲۰۱۲ را ستود و او را بی همتا خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، با نزدیک شدن به زمان اعلام برنده ی جایزه ی توپ طلای ۲۰۱۲، سرمربی های بزرگ و نام دار، به نوعی حمایت خود را از کاندیدای مورد علاقه شان اعلام می کنند.

ویلانووا نیز معتقد است هیچ کس به اندازه ی شاگرد تیزپایاش استحقاق دریافت این عنوان را ندارد.

مسی در دیدار آبی اناری پوشان مقابل تیم قدرتمند دی پورتیوو لاکرونیا،‌ هت تریکی تماشایی را  به ثمر رساند و در برد ۵ بر۴ تیمش نقش بسزایی را ایفا کرد. اما ویلانووا مربی تازه کار غول های اسپانیا که پس از کناره گیری گوآردیولا از سمت خود، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

وی در آستانه  ی دیدار بارسایی ها با سلتیک در چهار چوب دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، در ارتباط با پدیده ی فوتبال جهان گفت: من واقعا نمی دانم دیگر  چه می توان در ارتباط با لیو گفت:  زبانم از توصیف توانایی های مسی قاصر است.

ویلانووا در ادامه افزود:  در دیدار روز شنبه او به تازگی از مسافرت بازگشته بود اما چنان تاثیر عمیقی در تیم گذاشت که همه ی ما حیران توانایی های او شده بودیم.

 البته موضوع فقط به دیدار روز شنبه خاتمه نمی یابد او در تمام طول سال همین گونه است آیا کسی را شایسته تر از او برای دریافت توپ طلا سراغ دارید؟ جواب من همین است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.