هیچ ایراد فکری به قالیباف نبود اما راستگو نباید خلاف اصلاح طلبی عمل می کرد,شورای هماهنگی اصلاح طلبان تحت فشار است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با بیان اینکه طرد راستگو و دنیا مالی به سبب پایبند نبودن به قولشان از سوی احزاب اصلاح طلب امری محتمل است، گفت: راستگو قسم خورده بود که به مواضع اصلاح طلبی پایبند باشد

خبراقتصادی:فاطمه دانشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دیروز خانم الهه راستگو و آقای دنیامالی به قالیباف رای دادند، البته بحث اخلاق سیاسی بسیار مهم است و این اشخاص بیشترین رای شان را از اصلاح طلبان کسب کردند. این کار بسیار غیراخلاقی است که فردی قسم خورده بود که به مواضع و منشور اصلاح طلبان پایبند باشد به قولش عمل نکند. باید ببینیم این اشخاص چه منافعی را داشتند که این گونه رفتار کردند.

وی ادامه داد: به هر حال اتفاق بدی بود که روز قبل رخ داد و اخلاق سیاسی رعایت نشد. این اتفاق میان اصلاح طلبان خوب نیست، ما مواضع مان مشخص است به عنوان نمونه خودم هیچ ایراد فکری به قالیباف نگرفتم و گفتم او انسان خوبی است و کارهای خوبی را در شهرداری انجمن داده است اما بحث اخلاق سیاسی نباید فراموش شود.

عضو شورای شهر چهارم  تاکید کرد: اخلاق سیاسی امروزه در جامعه بسیار مهم است و امیدواریم این موضوع در بعضی از این اشخاص رشد پیدا کند. مطمئناً این اشخاص از طرف احزاب شان طرد می شوند  و در فضای غیررسمی باید هزینه های سنگینی را برای این اقدام شان بدهند.

به گفته دانشور ، اصلاح طلبان تا حد ممکن می دانستند که ممکن است احمد دنیامالی با آنها همسو نباشد اما خانم راستگو قسم خورده بود که به مواضع و منشور اصلاح طلبان پایبند باشد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران افزود: راستگو از حزب کار به ما معرفی شده بود که فکر می کنم خبرها فراکسیون اصلاح طلبان را در اختیار جناح مقابل قرار می داد. او نه به  محسن هاشمی و نه مسجد جامعی رای نداد. امروز شورای هماهنگی اصلاح طلبان تحت فشار است و اصلاحات هزینه سنگینی را در این باره پرداخت کرده است و چرا باید این اشخاص به مواضع جمع احترام نگذارند. ما روی قول آنها حساب کرده بودیم اما آنها به قولشان عمل نکردند. مواضع راستگو در مجلس مشخص بود و ما می توانستیم در چینش اولیه بهتر عمل کنیم. چینش لیست  شورای شهر اصلاح طلبان دارای مشکل بود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.