هیچ راه بازگشتی برای اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نمانده است

محمد رضا باهنر در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به خیز اصلاح طلبان برای انتخابات آینده، اظهارداشت: نمی توان همه اصلاح طلبان را با یک دید نگاه کرد؛ چراکه اصلاح طلبان به چند دسته و طیف تبدیل شده اند که هریک عملکرد، روش و دیدگاه خود را دارند، لذا نباید با یک چوب همه را برانیم.

وی با بیان اینکه فتنه گران نیز خود را اصلاح طلب می نامند، تصریح کرد : اصلاح طلبان فتنه گرهرگز نمی توانند دوباره به نظام بازگردند و تنها راهی که می توانند بروند آنست که توبه کنند تا خداوند از گناه آنان بگذرد؛ چراکه به جائی رسیدند که راه بازگشتی برای خود به جا نگذاشتند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، التزام به قانون اساسی را اولین شرط حضور مجدد اصلاح طلبان در رقابت های سیاسی دانست و گفت: اصلاح طلبان از هر طیف و دسته ای که قصد فعالیت سیاسی و شرکت در رقابت های آینده انتخاباتی را دارند، باید ملتزم به قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی باشند.

باهنر همچنین در مورد کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان که نام آنان توسط رسانه های خبری منتشر شده است، خاطرنشان کرد: قضاوت در مورد کاندیداهای اصلاح طلبان را باید به عهده شورای نگهبان بگذاریم؛ چرا که نظر دادن در مورد صلاحیت کاندیداها وظیفه شورای نگهبان است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.