هیچ ملتی به اندازه ایران، از جرقه بیداری اسلامی، خوشحال نشد

به گزارش ایرنا، آیت الله ‘سیدکاظم نورمفیدی’ شب گذشته در دیدار جمعی از علما و دانشمندان کشور لیبی با وی در گرگان افزود: امروز بنده وقتی از تلویزیون مشاهده می کنم که ملت مصر برای صیانت و محافظت از انقلاب کشورشان چگونه ایستادگی و مقاومت می کنند، خوشحال و خرسند می شوم.

به گفته وی، از خدا می خواهیم که به کشورهای اسلامی این توفیق را دهد تا روزی شاهد باشیم که این کشورها به شکوه و عظمت خود که در قرون قبل داشتند، باز گردند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: آنچه امروز در جهان اسلام رخ داده و ادامه دارد، همان است که ۳۲ سال قبل در ایران اتفاق افتاد و اکنون در کشورهای مسلمان جهان نیز در حال وقوع است.

وی ادامه داد: حرکت انقلابی ملتهای مسلمان، همان است که دلسوزان، متفکران و اندیشمندان جهان اسلام قبل از این منتظرش بودند و به شکر خدا این اتفاق اول در ایران افتاد و سپس برادران دیگر کشورهای اسلامی در حال رسیدن به آن هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران قبل از به ثمر رسیدن انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) از همه جهات وابسته به غرب و شرق بود، افزود: انقلابی که در ایران محقق شد، نتیجه اراده مردم و عزم بنیانگذار انقلاب بود.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز بسیار خرسندیم که این استان و سایر استان هائی که شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند، به عنوان یک الگو برای کل امت اسلامی تبدیل شده اند.

نورمفیدی در پایان از خداوند منان خواست تا امت اسلامی، یک امت واحده شوند.

۷۴۶۷/۶۰۱/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۶۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.