هیچ نامزدی در انتخابات نباید خود را منتسب و مورد تایید خاص رهبری تلقی کند

۱فروردین ۱۳،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری بازگو کننده آن است که هیچ نامزدی در انتخابات نباید خود را منتسب و مورد تایید خاص ایشان تلقی و از اینگونه مباحث برای رای‌آوری در انتخابات استفاده کند.

“حمیدرضا ترقی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در آستان قدس رضوی اظهار داشت: یکی از محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری اصل انتخابات  به عنوان مظهر حماسه سیاسی ملت، اقتدار و تجلی آبروی نظام اسلامی بود و ایشان اشاره کردند که دشمنان در تلاش‌اند تا مانع شور و نشاط مردم در انتخابات شوند و آنها را مایوس کنند.  
 
عضو شورای مرکزی “حزب موتلفه” بیان کرد: مقام معظم رهبری همچنین به مشارکت مردم در انتخابات با شور و نشاط در جهت تضمین امنیت کشور و بی اثر کردن تهدیدهای بیگانگان تاکید کردند.  
 
وی با اشاره به اینکه معظم‌ له به حضور همه سلایق و جریان‌های معتقد به نظام و آرمان‌های انقلاب در عرصه انتخابات معتقد می باشند، اظهار داشت: این راهبرد زمینه حضور همه سلایق سیاسی کشور به غیر از عوامل فتنه‌گر را فراهم می‌کند و به طور طبیعی اشخاصی که علاقه‌مند به سرنوشت انقلاب‌اند، نمی‌توانند مسیر قهر و تحریم‌ را دنبال کنند، لذا باید به عنوان انتخاب‌شونده و انتخاب‌کننده در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی داشته باشند.  
 
ترقی گفت: با توجه به شایعات و تحلیل‌های غلط دشمنان مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آینده از اکنون تعیین‌شده و رای مردم در آن تاثیری ندارد، مقام معظم رهبری تصریح کردند که رای مردم تعیین‌کننده است و تشخیص مردم نتیجه انتخابات را مشخص می‌کند و رهبری یک رای بیشتر ندارند و هیچ‌کس از رای ایشان اطلاعی نخواهد داشت.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در ادامه افزود: این فرمایش رهبری بازگو کننده آن است که هیچ فردی نباید خود را منتسب و مورد تایید خاص رهبری تلقی کند و از اینگونه مباحث برای رای‌آوری در انتخابات استفاده کند.  
 
وی راهبرد دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری را تمکین همه از قانون به عنوان فصل‌الخطاب در انتخابات دانست و اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های انتخابات سالم و آبرومند تسلیم و تمکین از قانون، قبل و بعد از انتخابات است که رهبری تاکید داشتند؛ نباید نگران نتیجه انتخابات و خواسته مردم باشیم و همه باید نتیجه انتخابات را هرچه که باشد بپذیرند.  
 
ترقی با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور از نظر مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند که رئیس جمهور ‌آینده باید  امتیازات و نقاط مثبت رئیس جمهور‌های پیشین مانند ساده‌زیستی‌‌، مردمی بودن، پرکار بودن را حفظ کنند و نقاط‌ضعف‌هایی مانند توجه به قانون، استفاده نکردن از نظرات کارشناسان، حاشیه‌سازی‌ها، دامن زدن به اختلافات و لجاجت سیاسی دور باشند، لذا  نقاط ضعفی که در شرایط فعلی وجود دارد، برطرف شود.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: اگر مردم با توجه به راهبردهای انتخاباتی مقام معظم رهبری در انتخابات حضور پرشور و مشارکت گسترده داشته باشند، نتیجه و محصول انتخابات “حماسه سیاسی” خواهد بود که مورد نظر ایشان است.  
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.