هیچ کمبودی در بازار قطعات یدکی وجود ندارد

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو:

هیچ کمبودی در بازار قطعات یدکی وجود ندارد

عصر خودرو : دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو گفت: اگر عدم ارائه ارز مرجع برای واردات قطعات خودرویی قطعی شود، با افزایش نرخ قطعات یدکی متناسب با افزایش نرخ ارز مواجه خواهیم شد.

به نقل از ایسنا عباسعلی غیاثی اظهار کرد: در حال حاضر تمام قطعات یدکی مربوط به خودروهای داخلی در سطح نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان موجود بوده و مشکلی در تامین قطعات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون نرخ خدمات پس از فروش خودروسازان افزایشی نداشته است، خاطرنشان کرد: بعید به نظر می‌رسد که خودروسازان تا پایان امسال نیز در نرخ خدمات پس از فروش خود افزایشی اعمال کنند.

غیاثی ادامه داد: البته قیمت قطعات یدکی بستگی به نرخ ارز دارد؛ به‌گونه‌ای که اگر عدم ارائه ارز مرجع برای واردات قطعات خودرویی قطعی شود، با افزایش نرخ قطعات یدکی مواجه خواهیم شد.

وی افزود:‌ البته اخیرا مطرح شده که با تمهیداتی ارز با نرخ ترجیحی جهت واردات قطعات و مواد اولیه خودرو در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت که در آن صورت شاهد افزایش قیمت زیادی در این حوزه نخواهیم بود.

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو با بیان اینکه در حال حاضر در تمام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان قطعات یدکی به‌وفور وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار قطعات یدکی وجود ندارد.

انتهای پیام

چهارشنبه ۱۸ مرداد   ۱۲:۴۹


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.