“وابستگی شدید عاطفی” انگیزه قتل دختر جوان

مجرمی که دختر مورد علاقه اش را با ضربات چاقو از پای درآورد انگیزه اش از جنایت را وابستگی شدید عاطفی می دانست از سوی پلیس دستگیر شد.

 
به گزارش خبرنگارحوادثممتازنیوز،بیست و سوم اسفند سال گذشته مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از طریق مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان تهرانپارس در جریان انتقال دختر جوان ۱۹ ساله ای به بیمارستان قرار گرفتند که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است .
با وجود انجام اقدامات درمانی ، به علت شدت جراحت های وارد شده به ناحیه گردن و سینه ، این دختر ۱۹ ساله فوت می نماید و رونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران و برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد .
در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر جوان توسط جوانی به هویت پیمان . پ ( ۲۳ ساله ) مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است ؛ مقتول قبل از مرگ خود و زمانی که توسط عوامل اورژانس در حال انتقال به بیمارستان بوده ، به آنها عنوان داشته که توسط پیمان مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است .
بلافاصله محل سکونت پیمان در منطقه خاک سفید مورد شناسایی قرار گرفته ، اما با حضور کارآگاهان در محل و انجام تحقیقات محلی مشخص می شود که متههم پس از ارتکاب جنایت و به همراه تمامی اعضای خانواده خود از این محل متواری شده است .
همزمان با انجام تحقیقات پلیسی جهت دستگیری متهم ، با انتقال جسد مقتول به پزشکی اعلام می شود که با وجود اصابت ۴۶ ضربه چاقو به قسمت های مختلف بدن مقتول ، از این تعداد ضربه تنها یک ضربه وارد شده به ناحیه گردن و همچنین دو ضربه وارد شده به سینه باعث مرگ مقتول شده اند .
با متواری شدن متهم از محل سکونت خود ، کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم از تهران متورای شده و در شهرهای غرب کشور مخفی شده است ؛ سرانجام با انجام تحقیقات دامنه دار پلیسی ، آخرین مخفیگاه متهم رد غرب کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهم در مورخه ۲۷/۰۵/ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد .
متهم در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل ، در خصوص انگیزه خود در ارتکاب این جنایت تنها به نوشتن سه کلمه اکتفا کرد ؛ وی در پاسخ این سؤال به کارآگاهان گفت : وابستگی شدید عاطفی! .
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به به زمان دستگیری متهم عنوان داشت: “تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم در مورخه ۲۸/۰۵/ به دادسرای امور جنایی اعزام و با توجه به اعتراف صریح به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است ” .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.