واریز مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان در هفته آتی

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

واریز مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان در هفته آتی

عصر خودرو : معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان خبر داد و گفت: این مبلغ تا پایان هفته آتی به حساب معلولان واریز می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس یحیی سخنگویی با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی برای معلولان تحت پوشش اظهار داشت: با تصمیم ریاست سازمان مرحله اول مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان در سه ماهه اول به حساب آنها واریز شد و در حال حاضر به دنبال آن هستیم مرحله دوم اعتبارات نیز به حساب این افراد واریز کنیم.
وی تصریح نمود: در مرحله اول به معلولان استان تهران ماهیانه ۱۵ هزار تومان و به سایر استانها مبلغ ۱۰ هزار تومان به عنوان مابه‌التفاوت نقدی سوخت داده شد.
سخنگویی بیان داشت: پیش از ۴۵ هزار نفر از معلولان که حاوی شرایط خاص بودند در مرحله اول از تسهیلات مابه‌التفاوت نقدی سوخت استفاده نمودند.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با تأمین اعتبارات در این بخش بنا داریم تا پایان هفته آتی مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت را به حساب معلولان واریز کنیم.
وی گفت: در مرحله دوم تعداد بیشتری از معلولان از این تسهیلات استفاده خواهند نمود ضمن اینکه در مراحل بعدی نیز این مبلغ به حساب معلولان واجد‌الشرایط واریز می‌شود.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۰:۴۶

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه ضیایی:

    من بیمار ضایعه نخاعی شاغل در بیمارستان شهرستان کاشمر هستمکه هر روز با مکافات زیادی به محل کارم می روم.چه خوب بوددر شهرستانها هم اداره بهزیستی ویا… هم زمان ثبت نام ویا امکانات این چنین را به بیماران خبر می دادند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.