واریز ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز وسایل گرمایشی مدارس

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مقرر شد که ۱۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پروش بابت تجهیز سیستم گرمایشی مدارس کل کشور پرداخت شود.

“عبدالوحید فیاضی” نماینده مردم نور و محمود آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری کمیسیون آموزش در خصوص تجهیز وسایل گرامایشی مدارس،‌ اظهار داشت: بنا به قانون بودجه قرار بود که شرکت گاز برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس از محل افزایش ۱۰۰ ریالی هزینه گاز که رقمی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان است را به آموزش و پرورش پرداخت کند که متاسفانه این مهم محقق نشد.
وی افزود: با پیگیری‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نهایتا مقرر شد که ۱۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پروش بابت تجهیز سیستم گرمایشی مدارس کل کشور پرداخت شود، همچنین در جلسه‌ای که با “فانی” سرپرست وزارت آموزش داشتیم قرار شد که ۲۹ مهرماه این مبلغ به حساب این وزارتخانه واریز شود. 

گفتنی است؛ سال قبل شاهد فوت ۲ دانش آموز در اتفاق شین آباد بودیم، در حال حاضر نیز آموزش و پرورش درصدد خرید سیستم‌های گرمایشی برای مدارس کل کشور است، که این امر نیازمند اختصاص بودجه به این وزارتخانه بوده تا  دیگر در زمستان دیگر شاهد آتش سوزی در کلاس‌های درس نباشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.