واشنگتن تایمز وعده های اوباما را پوچ تلقی کرد

خبرگزاری آریا-بر اساس گزارش منتشر شده در روزنامه آمریکایی ،در سخنرانی که به منظور گرد همایی مقامات نظامی آمریکایی برگزار شد میت رامنی اوباما را فردی بی بند و بار و فاقد صلاحیت در اداره ی امور کشور دانست و گفت: باید از پیروزی اوباما در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در امریکا جلوگیری شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن پست،در گزارش منتشر شده به قلم ازرا کلن ،این کاملا بدین معنا نیست که میت رامنی از انتخاب مجدد اوباما در این دوره استقبال نکرده است بلکه دلیل مهمتر این است که اوباما طی نشست خبری که چندی پیش در کاخ سفید برگزار شد ، برنامه های نظامی و دستور کارهای مورد نظرخود را  در صورت پیروزی در انتخابات اعلام کرد و همچنین در اظهارات خود پایان جنگ در عراق را اولین هدف و پیروزی ارتش آمریکادر این منطقه را تا پایان آوریل سال آینده را از جمله اهداف مهم وی اعلام کرد.
نویسنده در این گزارش می نویسد،به بیانی دیگر اوباما اظهار کرد در صورتی که پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۳۰ مارس قطعی شود ،اصلاحات زیادی در زمینه قوانین مربوط به مهاجران و بازسازی سیاست های  آمریکا در قبال منابع انرژی در آمریکا و دیگر کشور ها خواهد داشت وایجاد اصلاحات در نظام اموزشی و عملی کردن تعهدات آمریکا در خصوص خروج نظامیان امریکایی از خاک افغانستان و مقابله با  بحران اقتصادی و اشتغال را که از جمله مهمترین چالش های پیش روی آمریکاست را در سرلوحه اقدامات خود قرار خواهد داد.
نویسنده در این مقاله اذعان داشت،موارد ذکر شده تنها فهرستی از اقداماتی بود که وی تمایلی در انجام آنان داشت و این بدین معنا نیست که در صورت ادامه ریاست وی بر آمریکا به چنین اعمالی جامه عمل پوشانیده خواهد شد.
نویسنده اظهار کرد،این در حالی است که مقامات این کشور تمایلی را در انتخابات دوباره وی از سوی مردم ابراز نکرده و از برگزاری هرگونه مذاکرات در این باره خود داری کرده اند.
نویسنده بر این باور است،در حالی که بیش از سه سال از بدهکاری دولت امریکا به ارتش دریایی در این کشور می گذرد و بحران های زیادی  گریبان اقتصاد این کشور است ،احتمال شکست وی در این انتخابات دور از انتظار نخواهد بود.
بر اساس این گزارش ،در حالی که بسیاری از مقامات در تامین بودجه مالی این کشور در بخش های مختلف ناتوان هستند ،اظهار کردند پیروزی وی در این انتخابات ملزم به حل مسائل مربوط به بودجه و مالیات و مسائل اقتصادی خواهد بود.
در حالی که میزان بدهی مردم مالیت ها در سال ۲۰۱۲ در آمریکا  افزایش یافته است ،دولت ملزم به اتخاذ سیاستی نوین در حل این بحران خواهد بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.