واعظ‌زاده: جوانان و مردم دنبال گزینه‌های متفاوت می باشند/اینترنت کشور لاک‌پشتی است

۱۴اردیبهشت،

IMG_2517-1.jpg

رییس مرکز الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان و مردم، میدان تازه و بازی تازه می‌خواهند و دنبال گزینه‌های متفاوت می‌گردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) صادق واعظ زاده در جمع گروهی از جوانان و دانشجویان با بیان اینکه “نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از نظر سیاسی متفاوت می باشند و با هم اختلاف دارند”، اظهار کرد: سابقه آنها نشان می‌دهد که بیشتر آنها تقریباً در یک میدان و یک نوع بازی را انجام داده‌اند در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد جوانان و مردم میدان تازه و بازی تازه می‌خواهند و دنبال گزینه‌های متفاوت می‌گردند و تیپ کاری و شخصیت و پایگاه دیگری را هم می‌طلبند.

وی تاکید کرد: حضورم در رقابت‌های ریاست جمهوری به عنوان یک نامزد مستقل، میدان انتخاب را برای آحاد مردم بویژه جوانان که خسته از منازعات سیاسی فرصت‌سوز و بیهوده در انتظار راهی برای حل مشکلات متعدد خود می باشند، گسترده‌تر می‌کند.

رییس مرکز الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت در ادامه با بیان این اعتقاد که “دولت و دستگاه‌های اجرایی تا حد بسیاری در پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای جامعه جوان ایران ناکارآمد بوده‌اند”، تصریح کرد: در حالی که جوانان و نوجوانان ایرانی در زمینه اینترنت و فضای مجازی بسیار زبده می باشند، اینترنت کشور لاک‌پشتی است. آن‌ها دنبال کسب و کارهای تازه و سریع‌الرشد می باشند که به طور انفجاری ثروت تولید کند اما طرح‌های اشتغال‌زایی کشور به این خیل عظیم کم توجه است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: بچه‌های ما چیزی از کارآفرینان چینی و کره‌ای و سنگاپوری کم ندارند و تیزهوشی و بلندپروازی بیشتری هم دارند اما در نظام اداری خفه‌کننده گیر افتاده‌اند. با وجود این، نمونه‌های عالی از پیشرفت سریع آن‌ها را در گوشه و کنار کشور را شاهد هستیم.

این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: اگر جوان‌ها را به نیروی اصلی کشور تبدیل کنیم و حل مسائل آن‌ها را فقط به وزارت ورزش و جوانان نسپاریم بلکه دستور کار اصلی دولت قرار دهیم و راه را برایشان باز کنیم این نمونه‌ها بسیار و بسیارتر می‌شود به خصوص که امکانات لازم را برای اینکار داریم.

واعظ زاده در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های اقتصادی و سیاست خارجی کشور باید در چارچوب اصول انقلاب و منافع ملی در خدمت پیشرفت مادی و معنوی جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.