واکنش باهنر به تیتر روزنامه ایران در راستای تخریب روزنامه دولت است

‘سعید یوسفی پور’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در صحن مجلس شورای اسلامی واکنش تندی به تیتر روزنامه ایران داشته و این در حالی است که مطالب منتشر شده در روزنامه ایران همان مطالبی می باشد که ‘محمد جواد ابطحی’ نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس عنوان کرده است.

وی اظهارداشت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب تصمیماتی در خصوص بودجه گرفته بود که گزارش آن روز سه شنبه توسط ‘محمد جواد ابطحی’ نماینده مردم خمینی شهر در صحن مجلس قرائت شد.

یوسفی پور ادامه داد: در بخشی از این گزارش ریز ردیف بودجه مجلس شورای اسلامی درسال ۹۱ قرائت شد که روزنامه ایران نیز با جمع آن ها مطلب را منتشر کرده است.

دبیر گروه سیاسی روزنامه ایران گفت: بسیاری از سایت ها و خبرگزاری های معتبر نیز این مطلب را به نقل از ‘محمد جواد ابطحی’ نماینده مردم خمینی شهر منتشر و به این موضوع نیز اشاره کرده اند که ‌با حساب سرجمع رقمی که برای نمایندگان در بودجه در نظر گرفته شده و تقسیم آن به ۲۹۰ نفر ؛ به هر نماینده قریب به ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص می یابد.

یوسف پور با بیان اینکه قوه مقننه برای ما بسیار محترم است، افزود: در فضای تحریریه روزنامه ایران خلاف واقع چیزی مطرح نمی شود و مطالب منتشر شده همان مطالبی است که از سوی محمدجواد ابطحی در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح شده و روزنامه ایران تنها با جمع اعداد و ارقام مطرح شده مطلب را منتشر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با این حال اگر مجلس شورای اسلامی ایران آمار را صحیح نمی داند ما آماده ایم که مطلب صحیح را منتشر کنیم.

یوسف پور اظهارداشت: آمار و ارقامی که در خبر امروز روزنامه ایران نوشته شده همان آمار و ارقامی است که محمد جواد ابطحی در صحن علنی مجلس قرائت و همچنین به طور زنده نیز از طریق رادیو پخش شده است و حتی بسیاری از خبرگزاری های معتبر نیز این خبر را منعکس کرده اند.

وی تصریح کرد: یک طیف تندرو در مجلس هشتم در موضوعی می خواهند فضا را علیه دولت هدایت کنند که عمر این طیف تا یک ماه آینده بیشتر نخواهد بود.

روزنامه ایران در شماره روز پنجشنبه خود با استناد به سخنان ‘ محمد جواد ابطحی ‘ نماینده خمینی شهر نوشت : ‌با حساب سرجمع رقمی که برای نمایندگان در بودجه در نظر گرفته شده و تقسیم آن به ۲۹۰ نفر ؛ به هر نماینده قریب به ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص می یابد.

سیام**۷۳۷۸*

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۳۹۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.