واکنش نماینده مردم تهران به قطع برنامه‌های برون مرزی صداوسیما

نماینده مجلس شورای اسلامی قطع برنامه‌های برون‌مرزی صداوسیما را نشانه بی‌صداقتی غرب در زمینه داعیه دفاع از آزادی‌بیان دانست.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی؛ احمد توکلی قطع برنامه‌های برون‌مرزی صداوسیما را نشانه بی‌صداقتی غرب در زمینه داعیه دفاع از آزادی‌بیان دانست.

وی با محکوم کردن این اقدام غیرقانونی اضافه کرد:غربی‌ها در طول سالیان دراز ثابت کرده‌اند هر کجا منفعتشان ایجاب کند برخلاف اداعاهای خود عمل می‌کنند.

نماینده مردم تهران در ادامه به ادعاهای بی‌اساس غرب در زمینه تبادل اطلاعات آزاد اشاره کرد و افزود:همواره غربی‌ها در تلاشند تا به مردم دنیا بگویند مبادله آزادانه اطلاعات امری مقدس است ولی به محض آنکه صدایی مخالف را می‌شنوند با انواع ترفندها درصدد خفه کردن این صدا هستند.

وی با اشاره به حرکت اخیر غرب در زمینه اهانت به مقدسات اسلامی افزود:در ظاهر غربی‌ها بر رعایت حقوق بین‌‌المللی تاکید دارند اما در هر فرصت به مقدسات اسلامی بی‌احترامی می‌کنند و احساسات مسلمانان را برمی‌انگیزند.

توکلی با بیان این نکته که دنیای استکباری همواره به دنبال منافع زودگذر خود است اضافه کرد:زمانی که غربی‌ها احساس کنند در منافعشان خدشه‌ای  وارد می‌شود تمام آنچه بارها و بارها گفته‌اند؛ نادیده می‌گیرند و آزادی بیان و مبادله اطلاعات را زیر پا می‌گذارند.

وی به تعبیری از قرآن کریم اشاره کرد و گفت:به تعبیر قرآن کریم غربی‌ها اگر چه می‌خواهند مقابل انتشار حق بایستند اما تاریخ نشان داده هیچ ستم پیشه و سلطه‌گری نتوانسته در رسیدن به اهداف شوم خود موفق باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد این اتفاق باعث شود، آن دسته اندک که نسبت به ادعاهای غرب خوش‌بین هستند به خود آمده و چهره اصلی سلطه‌جویی غرب بر آنها نمایان شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.