واژه‌های خاص در پست‌های پیشنهادی اینستاگرام فیلتر می‌شوند

اینستاگرام در بحبوحه انتقاد عمومی از افزایش پست‌های پیشنهادی در صفحه کاربران، راه‌های بیشتری برای تغییر پست‌های پیشنهادی برای کاربران عرضه می‌کند.

واژه‌های خاص در پست‌های پیشنهادی اینستاگرام فیلتر می‌شوند

به گزارش ممتاز نیوز، اینستاگرام گزینه جدیدی را امتحان می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد از کلیدواژه و ایموجی برای غیرفعال کردن بعضی موضوعات و جلوگیری از ظاهر شدن آنها در پست‌های پیشنهادی، استفاده کنند.

با این تغییر، پست‌هایی که حاوی کلیدواژه‌های مورد نظر کاربر هستند که ممکن است شامل ایموجی، حرف و عبارت باشد و در کپشن یا هشتگ پست آمده است، فیلتر خواهند شد. اینستاگرام در یک پست وبلاگ اعلام کرد کاربران می‌توانند از این قابلیت برای متوقف کردن مشاهده محتوایی که به آن علاقه‌ای ندارند، استفاده کنند. کاربران می‌توانند فیلتر کلمات را از تنظیمات اپلیکیشن، تنظیم کنند. این شرکت خاطرنشان کرد کاربران می‌توانند پست‌های پیشنهادی را به طور کامل غیرفعال کنند.

اینستاگرام همچنین سرگرم آزمایش راه جدیدی برای حذف پست‌های ناخواسته از بخش اکسپلور اپلیکیشن است و با این تغییر، کاربران می‌توانند به صورت همزمان، چندین پست را انتخاب کرده و آنها را به عنوان پست‌هایی که علاقه‌ای به آنها ندارند، مشخص کنند. با این انتخاب، پست‌های مذکور مخفی می‌شوند و توصیه‌های مشابه در آینده فیلتر خواهند شد.

هر دو گزینه رضایت خاطر کاربرانی را فراهم خواهند کرد که از کیفیت پست‌های پیشنهادی اینستاگرام عصبانی بودند، به خصوص که این اپلیکیشن برای رقابت بیشتر با تیک تاک، تعداد پست‌های پیشنهادی که در صفحه خانگی کاربران ظاهر می‌شوند را افزایش داده است. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، ماه گذشته گفته بود این شرکت تعداد پست‌های پیشنهادی را کاهش خواهد داد و تست فید تمام صفحه، را متوقف می‌کند. هر دو تغییر به شدت منفور بودند و انتقادها از تلاشهای این شرکت برای کپی برداری از تیک تاک را به دنبال داشتند.

بر اساس گزارش انگجت، فارغ از انتقادات، مدیران مِتا به وضوح اعلام کرده اند که قصد دارند فیدهای فیس بوک و اینستاگرام را از محتوای دوستان به پست‌هایی تغییر دهند که با استفاده از هوش مصنوعی، به کاربران توصیه می‌شوند. گزینه‌های کنترل جدید به اینستاگرام کمک خواهند کرد کیفیت این پیشنهادها را بهبود داده و آنها را در بلندمدت برای کاربران خوشایندتر کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.