واژه‌ها جایگزین شماره تلفن می‌شوند

۲۱ آبان ،

getty-147.jpg

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از معرفی سرویس فون واژه در سیزدهمین نمایشگاه ایران تلکام خبر داد و گفت: سرویس نوین فون واژه، این امکان را به مشترکین می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از واژه‌ها استفاده کنند.

به گزارش تفسیری ایسنا، حجت‌الله فرزین اظهار کرد: شرکت مخابرات استان تهران، پروژه واگذاری کدهای خدماتی فون واژه را با شعار «نام شما، شماره تلفن شماست» افتتاح خواهد کرد.

بر اساس اعلام ستاد خبری گروه مخابرات ایران، وی افزود: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مشترکان تلفن ثابت، شرکت مخابرات استان تهران، به ارائه سرویس تازهی با نام فون واژه اقدام کرده است.

فرزین با بیان اینکه استفاده از خدمات فون واژه ، فرد را از حفظ شماره تلفن‌ها بی نیاز کرده و سبب آسان سازی در ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای شماره‌های ۴، ۵ و ۸ رقمی قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت اصل مشتری‌مداری در دنیای امروزی اینگونه شماره‌ها دسترسی مشترکین و متقاضیان را به شرکت‌های مورد نظر آسان می‌کند. چرا که متقاضیان بدون نیاز به حفظ شماره تلفن با تایپ کلمه مورد نظر خود نظیر taxi, bime, bank, … با موسسه یا شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کرده و ازخدمات مورد نظر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.