واژگونی اتوبوس ۴ کشته و ۲۱ زخمی بر جای گذاشت

واژگونی اتوبوس ۴ کشته و ۲۱ زخمی بر جای گذاشت

عصرخودرو : واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبوان پیامبر اعظم، چهار کشته و ۲۱ مجروح بر جای گذاشت .

به نقل از ایسنا، حبیب حسین‌قلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این خبر گفت: این اتوبوس که حامل مسافران شهرستان هشترود بود، ساعت ۳:۱۵ بامداد ۲۸ شهریور در ۸۰ کیلومتر مانده به شهرستان هشترود دچار این سانحه شد.

وی گفت: با اعلام گزارش وقوع این حادثه به مرکز اپراتور فوریت های پزشکی، مراکز دادلو، قافلانکوه، بارگاه، هشترود، زنجان و میانه به منطقه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بعد از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی توسط تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی اعزامی به محل حادثه، ۱۴ مصدوم به بیمارستان میانه و هفت تن نیز به بیمارستان امام‌حسین (ع) هشترود منتقل شدند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر ۴۷ جاده میانه-قره‌چمن در ساعت ۵:۵۳ سه‌شنبه خبر داد و گفت: در این تصادف تاکنون یک تن در مسیر انتقال به بیمارستان هشترود جان باخته است و هفت تن از مصدومان راهی بیمارستان میانه شده‌اند.

حسین‌قلی‌زاده یادآورشد: برای عملیات امداد و نجان مصدومان این سانحه نیز مراکز کوهسالار، ترک، قافلانکوه، دادلو، قره‌چمن و تیکمه‌داش اعزام شدند و عملیات امداد و نجان همچنان ادامه دارد.

سه شنبه ۲۸ شهریور   ۱۱:۱۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.