واکسهال مونزا کوپه در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می گردد

واکسهال مونزا کانسپت که رقیب بی ام و سری ۴ و آئودی a5 به شمار می آید، ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.

۱۶ سال از توقف تولید آخرین کوپه بزرگ واکسهال یعنی کالیبرا، می گذرد. با این حال این مدل کانسپت، نام مونزا را دارد که مرتبط با برند خودروسازی شریک واکسهال یعنی اوپل است.

گفته می گردد این مدل کانسپت مانند مونزا در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، سیستم دیفرانسیل عقب gt خواهد داشت و هیچ پلتفرمی از جنرال موتورز اروپایی در آن به کار نخواهد رفت. ممکن است این خودرو بر اساس کادیلاک ats ساخته شود که موتورهای چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری و ۳٫۶ لیتری v6 دارد.

 

بی شک نسخه دیزلی این خودرو برای بازار اروپا تولید خواهد شد اما این مدل کانسپت سیستم انتقال قدرت پیشرفته سازگار با محیط زیست دارد.

برای برجسته ساختن ویژگی های اسپرت مونزا، از مواد سبک استفاده شده است و داخل این خودرو نیز ویژگی های تکنولوژی پیشرفته واکسهال را دارد.

مونزا دارای ویژگی های تغییر یافته طراحی تازه واکسهال است. این خودرو، چراغ های جلوی باریک با هواکش هایی بزرگ، زیر آن و محافظ رادیاتوری بزرگ با نشان واکسهال روی قابی کرومی دارد.

گرچه مونزا در ابتدا به صورت مدل کانسپت خواهد بود، اما تجارت جهانی این کوپه بزرگ حتمی است و عجیب نیست که نسخه تولید شده این خودرو در سال ۲۰۱۶ عرضه شود.
 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۶ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۴۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.