واکنش اصلاح‌طلبان به “راستگو” توقع بی‌جا بود/ اصلاح‌طلبان در حل معضلات شهری متحد شوند

فروردین ۱۴۰۳

عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه واکنش اصلاح‌طلبان از راستگو توقع بی‌جایی بود، گفت: اصلاح‌طلبان با نفوذی که در دولت یازدهم دارند در جهت حل معضلات شهری تلاش کرده و اتحاد خود را در مسائل‌شهری خرج کنند.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه اصلاح‌طلبان به “الهه راستگو” در جریان رای به شهردار تهران، گفت: سبب تاسف است که شورای شهر به جا داشتن عملکرد تخصصی و پیگیری مسائل شهری تبدیل به شورای سیاسی شده است، و سطح‌بندی‌ها مانع از اجرای فعالیت شورای شهر و خدمت به مردم خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: ایجاد فراکسیون در شورای شهر و ملزم کردن اشخاص عضو به رای فراکسیون، استبداد رای بوده و بعید می‌دانم دوستانی که در جریان اصلاح‌طلبی می باشند این مشی را ادامه دهند.
 
عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه هر شخص متناسب با درک، فهم و شعور خود تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: اشخاص با استقلال رای و تصمیم‌گیری باید از تصمیم ماخوذه دفاع کنند، چراکه فشار لابی‌های مختلف آزادی رای را از بین می‌برد.
 
کنعانی‌مقدم با بیان اینکه با توجه به شناختی که از “الهه راستگو” دارم؛ می‌دانم وی خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی تصمیم گرفته است، اظهار داشت: واکنش اصلاح‌طلبان توقع بیجایی بود و فشار جریان سیاسی اصلاح‌طلب نباید وی را مجبور کند.
 
وی با اشاره به ترک جلسه از سوی اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر در حضور راستگو، گفت: این اقدام از سوی اصلاح‌طلبان خلاف عرف سیاسی است، اگر قرار باشد این اقدام را مرسوم کنند اصولگرایان نیز واکنش نشان داده و در آخر ممکن است شورای شهر منحل شود.
 
عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه جناح‌ها و جریانات سیاسی جایی در عملکرد واقعی شورا ندارند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با نفوذی که در دولت یازدهم دارند در جهت حل معضلات شهری تلاش کرده و اتحاد خود را در مسائل‌شهری خرج کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.