واکنش بازار طلا به نشست فدرال رزرو آمریکا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که واکنش بازار طلا نسبت به نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا مانند دو نشست قبلی چشمگیر نخواهد بود

خبر اقتصادی:به گزارش،فوربس، نشست فدرال رزرو آمریکا فردا چهارشنبه به پایان خواهد رسید و سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج این نشست می باشند

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی بر این باورند که نشست فدرال رزرو آمریکا تاثیر محدودی بر نوسانات قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد داشت و تاثیرات این نشست بر قیمت طلا مانند سه نشست قبلی نخواهد بود. فدرال رزرو در سه نشست قبلی خود ۳۰ میلیارد دلار از محرک پولی خود را کاهش داده است.

فیل فیلین کارشناس ارشد اقتصادی تاکید کرد، به نظر من فدرال رزرو آمریکا مانند نشست های قبلی خود عمل کرده و ۱۰ میلیارد دلار دیگر از محرک پولی را کاهش می دهد.

موسسه مالی نومورای ژاپن نیز اعلام کرد، گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا به روند قبلی خود مبنی بر کاهش محرک پولی ادامه می دهد ولی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت.

فیلین افزود: بازار طلا انتظارات خود نسبت به سیاست های پولی فدرال رزرو را پیش از این مطابقت داده و انتظار نمی رود اعلام سیاست های تازه فدرال رزرو تاثیر چندانی بر تحولات بازار طلا داشته باشد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.