واکنش بازیکنان بارسا پس از حذف از لیگ قهرمانان

۱۱اردیبهشت،

“پیکه” مدافع بارسلونا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این شکست را بدترین لحظه دوران ورزشی خود توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا با شکست سنگین برابر بایرمونیخ در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این رقابت‌ها حذف شد.

بازیکنان بارسلونا پس از شکست سنگین برابر بایرن مونیخ به اظهار نظر دربارهٔ این بازی پرداختند.

پیکه: با مسی و چی بدون مسی همین نتیجه را می‌گرفتیم

مدافع بارسلونا که شب قبل با اشتباه خود یکی از گل‌های بایر‌مونیخ را به ثمر رساند بازی برگشت با این تیم آلمانی را برترین لحظه ورزشی زندگی خود توصیف کرد.

پیکه پس از بازی گفت: چه با مسی و چی بدون مسی همین نتیجه را می‌گرفتیم شاید این بازی برترین لحظه ورزشی من در بارسلونا بود. مسی بهترین بازیکن جهان است و قطعا حضور او در زمین می‌تواند تاثیر خود را داشته باشد اما فکر نمی‌کنم با وجود مسی نتیجه‌ای بسیار متفاوتی کسب می‌کردیم. زندگی در چنین شرایطی اصلا برای ما خوشایند نیست. در نیمه اول تلاش بسیاری برای گل‌ زدن کردیم اما پس از اینکه گل اول را دریافت کردیم همه چیز برایمان تمام شد.

ژاوی: بایرمونیخ فوق‌العاده بود

ژاوی هافبک بارسلونا پس از شکست سنگین در لیگ برتر اروپا گفت: در حال حاضر آنها (بایرمونیخ) در سطح فوق‌العاده‌ای می باشند. آنها بسیار بهتر از ما بودند و کاملا شایسته حضور در دیدار فینال بودند. ما از لحاظ فیزیکی بسیار شرایط بدی داشته‌ایم. چندین‌ تن از بازیکنان ما مصدوم می باشند؛ بوسکت، آبیدال، تویول، ماسکرانو آنها بازیکنان مهمی برای تیم می باشند اما هیچ کدام از اینها بهانه‌ای برای شکست ما نیست. بایرن از ما بهتر بود. از لحاظ ذهنی و فیزیکی آنها فوق‌العاده بودند.

اینیستا :‌سال آینده جبران می‌کنیم

اینیستا نیز با نا امیدی دربارهٔ باخت بارسلونا گفت : نتوانستیم خطر جدی روی دروازه بایرن ایجاد کنیم. آنها بسیار از ما بهتر بودند. من امیدوارم سال آینده بتوانیم خاطره تلخ امسال را جبران کنیم. همیشه گفتم اگر همیشه خودمان باشیم شکست دادنمان سخت خواهد بود اما در بازی برابر بایرن مونیخ هیچ شباهتی به بارسلونایی که باید می بودیم نبودیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.