واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارات ابرقویی‌نژاد

۱۱اردیبهشت،

20-248.jpg

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد مکانی که در اصفهان آتش گرفته نمایندگی رسمی این باشگاه بوده است.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اظهارات رئیس هیات فوتبال اصفهان دربارهٔ آتش گرفتن یکی از نمایندگی‌های پرسپولیس گفت: بر خلاف مسائلی که از سوی دوستان مطرح شده، مکانی که آتش گرفته است، نمایندگی باشگاه پرسپولیس بوده و نیازی هم به اخذ مجوز از هیات فوتبال اصفهان نداشته است. باشگاه مجوز فعالیت این نمایندگی را گرفته است.

وی افزود: مدارس فوتبالی که قرار است در شهرهای مختلف تاسیس شود باید از هیات فوتبال آن شهر مجوز بگیرد. اما این دفتر نمایندگی است و قرار نیست در آن باشگاهداری شود. یک نمایندگی است که برای هواداران خدماتی را ارائه می‌دهد.

قدوسی گفت: این نکته را هم باید متذکر شویم که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از این موضوع نه تنها آتش گرفتن نمایندگی را به سپاهان مرتبط نکردند بلکه گفتند ممکن است جریانی در کار باشد که روابط دو باشگاه را خدشه دار کند. پرسپولیس و سپاهان در چند روز گدشته هم با یکدیگر تعامل منطقی داشتند. چه زمانی که در مراسم تعیین محل و تاریخ برگزاری فینال با هم توافق کردند و چه در بحث چگونگی برگزاری مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا که سپاهانی‌ها پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را قبول کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس هیات فوتبال اصفهان در اظهار نظری عنوان کرده بود پرسپولیس در این شهر نمایندگی ندارد و مکانی که آتش گرفته بود تنها یک فروشگاه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.