واکنش توییتری نمایندگان مجلس به حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

سه نماینده مجلس شورای اسلامی با محکومیت حمله به سفارت آذربایجان در تهران تاکید کردند که این اتفاق نباید روابط عمیق دو کشور دوست و همسایه ایران و آذربایجان را تحت تأثیر قرار دهد.

واکنش توییتری نمایندگان مجلس به حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان در تهران

به گزارش ممتاز نیوز، سه نماینده مجلس نیز در صفحات توئیتر خود به حمله به سفارت آذربایجان در تهران واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید:

سیدنظام موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس: «حمله مسلحانه فردی با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قطعاً محکوم است و مسئولان انتظامی باید موضوع را با دقت و حساسیت پیگیری کنند.

‌مسئولان دولت آذربایجان هم توجه کنند در دام سمپاشی رسانه های صهیونیسم نیفتند و با مواضع هیجانی، موجب آسیب بیشتر به روابط دو همسایه نشوند.»

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: «اقدامات کور مسلحانه که ناشی از اغراض شخصی است، نمیتواند به پیوند عمیق فرهنگی و دینی دو ملت ⁧ایران⁩ و ⁧آذربایجان⁩ خدشه وارد کند. جمهوری اسلامی با جدیت با عوامل این واقعه ناگوار برخورد خواهد کرد. دو کشور دوست و برادر اجازه سوء استفاده دولت‌های فتنه افروز را نخواهند داد.»

غلامرضا نوری رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس: «اتفاق تلخ و تأسف بار امروز سفارت جمهوری آذربایجان در تهران نباید روابط عمیق و رو به توسعه دو کشور دوست و همسایه را تحت تأثیر قرار دهد.قطعا مقامات سیاسی، انتظامی و قضائی کشورمان مواجهه و همکاری قانونی و قانع کننده‌ای را با این حادثه مشمئز کننده خواهند داشت.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.