واکنش حامیان فتنه به اظهارات مشاور روحانی دربارهٔ رفع حصر

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

موضع مشاور رئیس‌جمهور که متضمن عذرخواهی و قبول مسئولیت از سوی موسوی و کروبی برای خاتمه حصر است، با مخالفت‌ها و واکنش‌های حامیان فتنه مواجه شد.

حسام‌الدین آشنا در مصاحبه‌ای گفته است: اگر تصور شما این باشد که آقای موسوی مظلومی است که تحت حصر است، یک‌جور راهبرد می‌طلبد، و اگر تصور این باشد که او از باب رافت اسلامی در خانه‌اش حصر شده، یک جور دیگر دربارهٔ موضوع فکر می‌کنید. بین این دو فاصله بسیاری است که تا وجه مشترکی میان نگاه مظلوم و ظالم‌بین پیدا نکنید و یک مصالحه اتفاق نیفتد، همیشه سوال باقی خواهد ماند.»

وی افزوده بود: همه جوانب را که شما حل کنید باز یک جانب باقی می‌ماند و آن کسی است که تحت حصر است. او باید تصمیماتی بگیرد. اگر او نتواند و یا نخواهد تصمیم بگیرد، کار برای همگان دشوار می‌شود.

حسام‌الدین آشنا همچنین به موضوع حصر خانگی منتظری اشاره کرده و گفته که این حصر زمانی شکسته شد که خود آقای منتظری «قبول مسئولیت» کرد.

رئیس‌جمهور آخرین بار در سال ۸۹ و پس از فتنه ۲۵ بهمن، این حرکت را حرکتی ضد انقلابی که سبب بهره‌برداری آمریکا و اسرائیل شد معرفی کرده و خواستار برخورد قوه قضائیه شده بود.

اظهارات مشاور رئیس‌ با اعتراض‌هایی از سوی حامیان فتنه سبز مواجه شده به نحوی که حسین – د سازنده کلیپ نو سفر در فیس‌بوک از این مطالب عذرخواهی و ابراز ناخرسندی کرده و به کنایه نوشته؛ « راستش حالا و با تفاسیر اینجورکی، توقع پیگیری رفع حصر آن هم با این رفقای آشنا و ناآشنایی که ما داریم، حرف مفت است».

گفتنی است پسر آقای منتظری نیز از اظهارات حسام‌الدین آشنا که مضمون رأفت اسلامی را پیش کشیده، شاکی شده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.