واکنش رقبا دلیل اصلی ورود زودهنگام اصولگرایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل حزب هفتادوتن ایران اسلامی گفت: با توجه به فعالیت زودهنگام بعضی جریانات سیاسی، ما هم ناچار به آغاز به فعالیت‌های خود هستیم و باید در صدد شناسایی اشخاص اصلح برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم. ‌

“مهدی فتحی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت انتخاباتی بعضی جریانات سیاسی به منظور حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت انتخاباتی ما بستگی به واکنش رقبای ما دارد که از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی و و بازسازی تشکیلاتی برای فتح مجلس می باشند.

وی افزود: طبیعی است که ما هم به منظور کسب کرسی‌های مجلس اقداماتی را انجام دهیم، اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای را در ذهن نداریم و به اعتقاد من هم‌اکنون آغاز فعالیت انتخاباتی از سوی بعضی جریانات سیاسی، بسیار زودهنگام است.

دبیرکل حزب هفتادو‌تن ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت زودهنگام بعضی جریانات سیاسی ما هم ناچار به آغاز به فعالیت‌های خود هستیم و باید در صدد شناسایی اشخاص اصلح برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم. ‌

گفتنی است بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب با بازسازی و آغاز کار تشکیلاتی خود از هم‌اکنون وارد فعالیت‌های انتخاباتی شده‌اند این در حالی است که برخی از اصولگرایان ورود به انتخابات مجلس دهم را زودهنگام می‌دانند و آن را یک آفت برای کشور به حساب می‌آورند.(اینجا).

برخی دیگر از اصولگرایان در حال حاضر به جای انجام فعالیت‌های انتخاباتی معتقد به پیگیری گفتمان داخل حزبی خود می باشند.(اینجا)

لازم به ذکر است که براساس خبرهای انتشار یافته در برخی رسانه‌های داخلی اصلاح‌طلبان به منظور ورودی سازمان‌یافته‌تر به انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی درصدد  تشکیل حزبی با مثلث(هاشمی، ناطق و خاتمی) می باشند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.