واکنش ستارگان فوتبال به درگذشت پله / مسی، رونالدو، نیمار و ام‌باپه پیام دادند

مسی، رونالدو،نیمار و کیلیان ام باپه به درگذشت “پله” اسطوره فوتبال واکنش نشان دادند.

واکنش ستارگان فوتبال به درگذشت پله / مسی، رونالدو، نیمار و ام‌باپه پیام دادند

به گزارش ممتاز نیوز، پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها است که با سرطان مبارزه می‌کرد و در نهایت درگذشت.

نیمار ستاره برزیلی در واکنش به مرگ پله نوشت: قبل از پله، “۱۰” فقط یک عدد بود. من می‌گویم قبل از پله، فوتبال فقط یک ورزش بود. پله همه چیز را تغییر داده است. او فوتبال را به هنر تبدیل کرد، به سرگرمی ای برای فقرا و سیاه پوستان. فوتبال و برزیل به لطف “پادشاه” جایگاه خود را بالا برده اند! او رفته است اما جادویش باقی است. پله برای همیشه هست!

نیمار توانست در دیدار با کرواسی در وقت‌های اضافه برای تیمش گلزنی کند. هر چند این گل پاسخ داده شد و در نهایت کرواسی در ضربات پنالتی برنده شد ولی این گل نیمار دستاورد شخصی بزرگی برای او رقم زد و باعث شد تا ستاره برزیلی به رکورد ۷۷ گل ملی پله برسد.

نیمار در ۱۲۴ بازی ۷۷ گل به ثمر رساند و پله در ۹۲ بازی به این مهم رسید.

کیلیان ام باپه فرانسوی در پست خود در شبکه های اجتماعی پله را “پادشاه فوتبال” خواند.

سر جف هرست نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: من خاطرات زیادی از پله دارم، بدون شک بهترین فوتبالیستی که در مقابلش بازی کردم. برای من پله بهترین بازیکن تمام دوران است و به حضور در زمین با او افتخار می‌کردم. در آرامش بخواب پله.

گری لینه کر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در توییتر پستی را برای ادای احترام به پله منتشر کرد.

در این پیام آمده است: یک فوتبالیست بزرگ. او ۳ بار با آن پیراهن زیبای زرد، طلایی ترین جام را بالای سر برد. او ممکن است ما را ترک کرده باشد اما همیشه جاودانه خواهد بود.

لیونل مسی به یک پیام بسیار ساده بسنده کرد و نوشت: “در آرامش بخواب”.

کریستیانو رونالدو نیز نوشت: عمیق ترین تسلیت من به تمام برزیل و به ویژه به خانواده آقای ادسون آرانتس دو ناسیمنتو. یک “خداحافظی” با پادشاه ابدی هرگز برای بیان درد و رنجی که در حال حاضر کل دنیای فوتبال را در بر گرفته کافی نخواهد بود. پله یک الهام برای میلیون ها نفر از دیروز تا امروز و همیشه است. محبتی که او همیشه نسبت به من نشان می داد، در هر لحظه ای  متقابل بود، حتی از راه دور. او هرگز فراموش نخواهد شد و یادش برای هر یک از ما عاشقان فوتبال جاودانه خواهد ماند. در آرامش باش، پادشاه پله.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.