واکنش سردار آزمون به حواشی حضور نیافتنش در تیم ملی: الگویم علی دایی است / سرباز ایرانم

سردار آزمون بالاخره به حواشی به وجود آمده پیرامون او و تیم ملی در روزهای اخیر واکنش نشان داد.

واکنش سردار آزمون به حواشی حضور نیافتنش در تیم ملی: الگویم علی دایی است / سرباز ایرانم

به گزارش ممتاز نیوز، در روزهای اخیر یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با تیم ملی به غیبت سردار آزمون در اردوی شاگردان امیر قلعه‌نویی مربوط بوده است. عدم حضور ستاره باشگاه بایرلورکوزن در این اردوی تیم ملی حواشی زیادی را به وجود آورد، مخصوصا بعد از اینکه تصاویری از آزمون در حال والیبال بازی کردن در گنبد منتشر شد.

اما امروز سردار بالاخره با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده تا به نوعی حواشی پیرامون این قضیه به پایان برسد. او حالا در مصاحبه ای با ورزش سه در رابطه با اتفاقات روزهای گذشته شفاف‌سازی کرده است که در اینجا مشروح صحبت های آزمون را می خوانید.

*از والیبال بازی کردن من برداشت اشتباه شد
دیدم که یکی دو روز پیش تصاویری از والیبال بازی کردن من پخش شد که برخی آن را توهین به تیم ملی تلقی کردند اما هیچ وقت این طور نبوده است. علی دایی یکی از الگوهای من بوده که همیشه با غیرت و تعهدش به تیم ملی به یاد آورده می شود و من هم همیشه سعی کردم که اینگونه باشد. در مورد حضور من در سالن والیبال نیز ماجرا این طوری بوده که یک مسابقات چهارجانبه در گنبد برگزار شد و من به اصرار همشهری هایم و برای شادی آن ها در این مسابقات شرکت کردم. هیچ وقت نخواستم به تیم ملی پشت کنم و این بار هم اینگونه نبوده است. من حتی برای این والیبال بازی کردن هم از باشگاه بایرلورکوزن هم اجازه گرفته بودم.

*الگوی همه ما علی دایی است
الگوی اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران علی دایی است. ما هم این پیراهن را از علی دایی به ارث برده‌ایم و همیشه سعی می‌کنیم که مثل او باشیم. امروز دیدم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفته بود که ما همه چیزمان را از تیم ملی داریم و واقعاً هم درست است. ما همیشه نسبت به تیم ملی متعهد هستیم و رابطه ما با تیم ملی یک رابطه بدون قید و شرط است. هر وقت تیم ملی به من احتیاج داشته باشد، با تمام توان در خدمت تیم خواهم بود.

*برای مسائل شخصی مرخصی گرفتم
بحث عدم حضور من در اردوی تیم ملی فوتبال فقط مربوط به مسائل شخصی بوده است. من برای انجام برخی کارهای مربوط به سربازی به گنبد آمده بودم. همچنین همسرم هم باردار است و من درخواست کردم که در این لحظات کنار او باشم. از آقای قلعه نویی هم تشکر می کنم که این موضوع را کاملا درک کرد و به من اجازه دادند که کنار خانواده و همسرم باشم.

*از رفتار حرفه‌ای آقای قلعه‌نویی ممنونم
من امروز با آقای قلعه‌نویی تماس گرفتم و با ایشان به شکل مفصل صحبت کردم. اگر چیزی هم وجود داشته فقط سوءتفاهم بوده و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و من می‌خواهم با قدرت و با تمام وجود به کارم در تیم ملی ادامه دهم. همچنین از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از من حمایت کرد و امیدوارم در ادامه بتوانم پاسخ اعتماد ایشان را بدهم.

*سرباز تیم ملی هستم و با تمام وجود می‌جنگم
همانطور که گفتم من همیشه با تمام وجود برای تیم ملی کشورم به میدان رفته ام و تا وقتی هم که لباس تیم ملی را بپوشم همچنان این کار را انجام خواهم داد. من قطعا در اردو های بعدی با تمام قدرت حاضر خواهم شد تا در کنار بچه ها برای یک هدف یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا بجنگیم.

*هم‌دل هستیم و می‌خواهیم برای سربلندی تیم ملی تلاش کنیم
بازی دیروز ایران و روسیه را دیدم. بچه ها واقعاً خوب بازی کردند. ایران در سال‌های اخیر همیشه نشان داده که به فرد وابسته نیست و هر وقت که یک تیم بوده به موفقیت رسیدیم. از این به بعد هم همین گونه خواهد بود و قطعاً با آقای قلعه نویی برای موفقیت و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌جنگیم و من هم بالاترین توان خودم را در تیم ملی به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.