واکنش سعیدلو به احتمال نامزدیش در انتخابات ریاست جمهوری و انتقادات خارج شدگان از دولت به سیاست​های رئیس​جمهور

علی سعیدلو در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره انتقاد اعضای سابق کابینه احمدی‌نژاد از سیاست‌های او گفت: متاسفانه اینگونه شده است. آن کسی که می‌آید بیرون، باید رعایت بکند. بالاخره هرکسی ممکن است نقدی داشته باشد و ممکن است بگوید که اگر من بودم، این کار را می‌کردم، اما تخریب و این‌ها مردود است.

وی افزود: یک دولتی است که با ضوابط قانونی تشکیل شده است و فرصتی هم برای خدمت رسانی دارد، البته نقد باید بشود. اما اگر کسی از نقد فراتر رفت و تخریب کرد، مردم نمی‌پذیرند. رییس پیشین سازمان تربیت بدنی در ادامه گفت: بگذارید مثال ورزش را بزنم،  شما هرچیزی می‌خواهید بگویید. مثلا می آیند و می‌گویند این پیروزی مال من است و اگر من نبودم این نمی‌شد. مردم این را نمی‌پذیرند. مردم یک روح امید دارند و می‌فهمند که چه خبر است و چه اتفاقی دارد می‌افتد. همین الان شما به درون جامعه بروید و درباره همین بیست، سی، چهل تا اعضای دولت بپرسید. از مردم بپرسید که کدام بخش بیشتر تلاش می‌کند؟ جمع‌بندی که بکنید، روی دو سه تا اسم توافق دارند. این نشان می‌دهد که مردم می‌فهمند.

سعید لو همچنین درباره احتمال نامزدی اش در انتخابات سال آینده گفت: درآن زمان، هرجا، هرکاری که روی زمین مانده باشد می‌کنیم. وی همچنین درپاسخ به این سوال که بعد از دولت کجا خواهد رفت گفت: ما جزء دولت هستیم دیگر. کار که در این مملکت زیاد است؛ آنقدر شهر و روستا هست که بسازیم.

مشروح گفت وگوی خبرآنلاین با او را ایـــنــــجــــا بخوانید.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.