واکنش ظریف به تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با انتشار یافتن متنی در فیس بوک به اتفاقات اخیر داخلی و خارجی واکنش نشان داد.

جدیدترین نوشته فیس بوکی ظریف به این شرح است:
 دوستان سلام
 ساعت ۶ و ده دقیقه صبح یکشنبه است و من در مسیر بیمارستان برای دیدن مادرم این مطلب را می نویسم. سبب گزارش ندادن در چند روز قبل هم بیشتر وضعیت بحرانی حال مادرم بود که انشاءالله رو به بهبود است. لازم است همینجا از محبت و بزرگواری مدیریت، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان عرفان سپاسگزاری کنم.
 یک نکته کوتاه:
در چند روز قبل اقدامات نامناسبی از سوی آمریکایی ها صورت گرفت که ما به شکل مقتضی و با در نظرگرفتن همه جوانب امر به آن پاسخ دادیم. البته بعضی دوستان که از ابتدا دل خوشی از برنامه اقدام ژنو نداشتند مرگ زودرس آن را اعلام کرده اند که بیشتر بیان خواست تا واقعیت است.
 ما با جدیت مذاکرات ژنو را دنبال می کنیم و البته در برابر هر اقدام نامناسب و غیرسازنده (حتی اگر نقض توافق هم نباشد) واکنش مناسب، حساب شده، هدفمند و هوشمندانه نشان خواهیم داد.
 مذاکره و رسیدن به نتیجه کار دشواری است و حتما فراز و نشیب فراوان دارد. این را هم از روز اول پیش بینی کرده بودیم.
 ضمنا دوستانی که با استفاده از سکوت ضروری ما، مشغول خرده گیری از کنار گود می باشند هم حتما می دانند که فرمایشاتشان همگی جواب دارد ولی تیم مذاکره کننده وظیفه مهمتری برای پیگیری منافع ملی دارد و پاسخ عمومی به بعضی موارد را فعلا به مصلحت نمی داند و آماده است در برابر اتهامات ناروا و غیرمنصفانه بخاطر منافع ملی سکوت کند ولی در زمان مناسب به همه ایرادها و ابهامات پاسخ خواهیم داد.
 به بیمارستان رسیدیم. انشاءالله بازهم گزارش خواهم داد.
 به دعای خیر شما نیازمندم.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.