واکنش متفاوت آقای بازیگر به درگذشت حسن جوهرچی +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از رونامه ایران: رامین پرچمی که در فیلم «ضیافت» با حسن جوهرچی همبازی بود، نوشته ای را برای حسن جوهرچی در اینستاگرامش منتشر کرده و به اشتراک گذاشته است.
رامین پرچمی در این باره در شبکه اجتماعی اش نوشته است:
“قربون اون پاهاى تو و خرمشهر…! امکان ندارد یا در اصل تا حالا نداشته است که فیلم ضیافت را تماشاکنم وآن لحظه جادویی و غیر منتظره ورود رضا به کافه ماطاووس و پیوستنش به جمع رفقاى قدیمى آن هم در حالى که روى ویلچر نشسته است را ببینم و اشک از چشمانم سرازیر نشود ، بى کمترین اغراق و بدون حتى یک بار استثناء !
حسن جوهرچى در این صحنه نقش یکى از دوست داشتنى ترین و قابل احترام ترین وتحسین بر انگیزترین شخصیتهاى سینمایى را به زیباترین و البته بى آلایش ترین اشکال ممکن ، مى آفریند و ایفا مى کند . یادم هست که همان سر صحنه و موقع ضبط این سکانس هم کاملا فراموش کرده بودم که ما دوتا رفیق آن موقع خیلى صمیمى هستیم که داریم فیلم بازى می کنیم و حسابى گریه کرده بودم! جوهرچى در این صحنه براى من موجود کاملا متفاوت و غریبه اى بود که انکار خیلى آشناست، صحنه اى که من سرم را روى پاهاى حسن مى گذارم و بر زانوانش بوسه میزنم و میگویم : قربون اون پاهاى تو و خرمشهر… بى تردید یکى از بهترین لحظه هاى بازیگرى من است آنقدر که حاضرم با غرور از آن یادکنم! و نکته اى که شاید کمتر کسى بداند چون کمتر جایی گفته ام هم این است که بازى ام در ضیافت مسعود کیمیایی را مدیون حسن جوهرچى ، دوست خوبم هستم که تا متوجه شد هنوز و در فاصله کمتر از ٢۴ ساعت مانده تا آغاز فیلمبردارى، بازیگر نقش جواد براتى انتخاب نشده است ، خیلى این در و آن در زد که بتواند مرا که درست یکروز پس از پایان فیلمبردارى در پناه تو بلافاصله راهى شمال شده بودم براى استراحتى کوتاه ، از همان میانه راه برگرداند(دقت کنید از روزگارى حرف میزنم که هنوز وسیله اى به نام موبایل لااقل براى ما اختراع نشده بود!) و من همان شبى که ۶ صبح فردایش ضیافت کلید خورد ، بامعرفى و حمایت همه جوره دوستى نازنین ، در کمال ناباورى و بهت زدگى براى بازى در یکى از نقش هاى اصلى فیلمى از مسعود کیمیایی انتخاب شدم !”

واکنش متفاوت آقای بازیگر به درگذشت حسن جوهرچی +عکس

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.