واکنش مربیان شالکه و گالاتسرای پس از تساوی در ترکیه

۰۳م اسفند ،

K0.jpg

در حالیکه بازی گالاتسرای و شالکه با تساوی یک بر یک به پایان رسید هر دو سرمربی تیم خود را شایسته پیروزی دانستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گالاتسرای در حالیکه دیدیه دروگبا و وسلی اسنایدر را در ترکیب خود می دید نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک برابر میهمانش شالکه در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

سرمربیان دو تیم در نشست خبری بعد از بازی واکنش های متفاوتی داشتند.فاتح تریم سرمربی نام آشنای گالاتسرای گفت:گل زیبایی را به ثمر رساندیم.می توانستیم گل دوم را هم وارد دروازه حریف کنیم . فرصت های خوبی را بر روی دروازه شالکه خلق کردیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.گالاتسرای می توانست با پیروزی از میدان خارج شد اما اینگونه نشد.

اما ینس کلر سرمربی شالکه دربارهٔ بازی تیمش و نتیجه به دست آمده اینگونه صحبت کرد ” بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.کارهای بسیاری در زمین حریف انجام دادیم.فرصت های بسیاری را بر روی دروازه گالاتسرای خلق کردیم اما متاسفانه تنها به یک گل دست یافتیم. چند اشتباه فردی داشتیم که یکی از آنها به گل منتهی شد.

دیدیه دروگبا مهاجم سابق چلسی که اخیرا از شانگهای چین به گالاتسرای پیوست در دیدار شب قبل ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد اما وسلی اسنایدر در نیمه دوم تعویض شد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه ۱۲ مارس(۲۲ اسفند) در ورزشگاه خانگی شالکه برگزار می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.