واکنش مردمی به شیطنت‌های امارات

کد خبر: ۸۱۴۱۶

تاریخ انتشار: ۰۷ اردیبهشت – ۱۹:۳۵

 

مردم در کشورهای عربی تلاش امارات برای تقابل با ایران به بهانه جزایر سه گانه را اقدامی آمریکایی می‌دانند و تاکید دارند که این تقابل موفق نخواهد بود.

فارس: کاربران پایگاه خبری الجزیره در نظرهایشان درباه خبر مانور نیروهای سپر جزیره در خلیج فارس اظهارات جالبی داشتند.

یکی از کاربران با نام “علی قطیبی” به طعنه با اشاره به اقدام نیروهای سپر جزیره در سرکوب مردم بی دفاع بحرین از فرماندهان این نیرو خواسته بود اول بحرین را ترک کنند.

یک کاربر دیگر با نام “راشد” نیز با اشاره به اختلافات مرزی امارات با عربستان تاکید کرده بود که عربستان سعودی برنده تقابل ایران و امارات است و دولت ابوظبی باید به دنبال پس گرفتن بخش‌های زیادی از خاک خود در منطقه ” ابو قمیص” باشد که هرگز از چاه‌های نفتی این منطقه عقب نشینی نمی‌کند.

“ولید مصری” کاربر دیگری بود که درباره خبر برگزاری مانور نیروهای اماراتی در خلیج فارس نوشته بود: ” این سپر تنها دو روز می‌تواند در برابر ایران مقاومت کند”.

ولید تاکید کرده بود که رهبران حاشیه خلیج فارس باید واقع بین باشند و به حمایت آمریکا در درگیری احتمالی آنها با ایران امیدوار نباشند چراکه آمریکا یک سرباز هم برای کمک آنها نمی فرستد.

کاربر دیگری که خود را “تحلیل گری نظامی” معرفی کرده بود، مانور سپر جزیره را تلاشی آمریکایی برای طعمه قراردادن توان نیروهای نظامی کشورهای حاشیه خلیج فارس در مقابل موشک‌های جدید ایرانی دانسته بود.

این در شرایطی است که دولت امارات متحده عربی اعلام کرده که در نظر دارد با همکاری نیروهای موسوم به سپر جزیره مانوری را در خلیج فارس با عنوان “جزایر وفا” برگزار کند.

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.