واکنش مولوی عبدالحمید به اقدام تروریستی سراوان

فروردین ۱۴۰۳

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در بیانیه‌ای اقدام تروریستی علیه مرزبانان را در هنگ مرزی سراوان به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از تسنیم، در بیانیه مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان آمده است: مولوی عبدالحمید ضمن محکومیت شدید این اقدام، آن را عملی ناجوانمردانه و از سوی ایادی فریب خورده دشمن دانست.

این بیانیه می‌افزاید: ، «إنا لله و إنا إلیه راجعون» با نهایت تأسف و تألم مطلع شدیم که تنی چند از مرزبانان غیور جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در اقدامی ناجوانمردانه و تروریستی توسط ایادی فریب خورده دشمنان این مرز و بوم به شهادت رسیدند، از آنجایی که اخیرا امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان مثال زدنی بوده است و علمای دلسوز جامعه اخطار داده‌اند که ایجاد هر نوع ناامنی، خصوصا در شرایط کنونی که مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات به ایجاد تغییر و احقاق حقوق اقوام و مذاهب رأی داده و منتظر رسیدگی می باشند، بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود، این اقدام ناجوانمردانه مایه انزجار و تنفر عموم مردم شده است.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به کسانی که در داخل و خارج از مرزها به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه می باشند اخطار می‌دهم که دست از چنین اقداماتی بردارند و بیش از این آب در آسیاب دشمن نریزند، زیرا هر نوع خشونت و راه بندانی به ضرر منطقه و به نفع دشمنان مردم استان خواهد بود.

در پایان برای شهدای این اتفاق علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر جمیل را از بارگاه الهی آرزومندم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.