واکنش نماینده اردبیل به مقایسه مجلس نهم با دوره قاجار از سوی رئیس جمهور: اینجا ایران است صدای ما را از مجلس فرزندان خمینی می‌شنوید

۱۴م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل با بیان اینکه اقدام پاره ای از مسئولان به اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در نظام و تضعیف سایر قوا و استفاده از ادبیات سبک و نسنجیده از تریبون های رسمی لطمه زدن به موقعیت زدن به موقعیت نظام است، گفت: این گناهی نابخشودنی است. انقلاب امام (ره) با آرمان آزادی مردم از انحرافات صورت گرفت و ملت ایران موتور محرک این قیام مقدس در جهان اسلام است. تولید یاس و ناامیدی و اختلاف افکنی بین قوا از هر ناحیه ای باشد با آموزه‌های امام و رهبری در تضاد است.
وی تضعیف مجلس را اقدامی ناصواب و اشتباه دانست و تاکید کرد: اکثریت اصولگرا که سوال از رئیس جمهور در مورد نابسامانی بازار ارز را حق قانونی خود می‌دانست و رهبری هم آن را تحسین و از موضع مصلحت خواهی توصیف کردند. نمایندگان در مقابل اعلام رای رهبری آن را پس گرفت و ولایت مداری خود را ثابت کرد. آیا تضعیف این چنین مجلسی صحیح است؟
حقیقت‌پور ادامه داد: من به عنوان عضو کوچکی از پارلمان ایران اسلامی اعلام می‌کنم که اینجا ایران است، صدای ما را از مجلس فرزندان خمینی می شنوید. اینجا ایران است مجلس ایران مجلس سربازان امام خامنه ای است. اینجا مجلس قاجار نیست چرا بعضی اشخاص به فکر شبیه سازی دوره رضاخانی می باشند، اما اینجا مجلس شیفتگان اسلام و انقلاب است. اینجا مجلس پابرهنگان و مستضعفان است مجلس وکیل الدوله ها نیست. اینجا مجلس اقلیت مردم نیست قاطبه نمایندگان نخبگان مردم و نماینده تمام مردم می باشند.
وی افزود: اینجا نمایندگانش با وضو وارد صحن مجلس می شوند، و با آرا و با نظرات و نطق های آتشین خود بیشترین ضربه را به چهره کریه دشمنان و صهیونیست وارد می کند. اینجا مجلس دوره قاجار نیست من از بهارستان از جمع بزرگان، صلحا، جانبازان، ایثارگران، نخبگان و علمای جامعه با شما صحبت می کنم باور بفرمایید اینجا مجلس فرزندان خمینی و سربازان امام خامنه ای است.
نماینده اردبیل خطاب به دولتمردان گفت: بدانید شعار عدالت دادید و تا اجرای عدالت علوی در جامعه اسلامیان فرسنگ ها راه وجود دارد. شعار ریشه کنی فقر را دادید ولی امروز شاهد نهادینه شدن فقر در جامعه اسلامی هستیم و برای رسیدن به رفاه اجتماعی و اعتدال اسلامی فرسنگ ها راه است. به یاد داشته باشید که باید راستگو باشید چرا که رستگاری در راستگویی است.
همچنین حسن خسته‌بند نماینده مردم انزلی در نطق میان دستور خود در قالب تذکراتی به دولت اظهار داشت: با توجه به جهش قیمت در بازار ارز و سکه فشار بر زندگی مردم و کارمندان سبب شده تا هیچ تعادلی بین درآمدها و هزینه این قشر وجود نداشته باشد و بهتر است برای جلوگیری از تورم و گسترش گرانی قیمت کالاها راهکارهایی برای رفع این نگرانی‌ها به وجود آید.
وی تصریح کرد: به جناب رئیس جمهور بارها متذکر شدیم که باید فکری به حال بیکاران جامعه کنید. در هر جلسه ملاقات با مردم از عدم اشتغال ناراحت و نگرانند. ولی نعمتان خود را بیش از این منتظر نگذارید. بهتر است برای مقابله با بیکاری و ایجاد مراکز تولیدی و اشتغال پایدار از سرمایه‌گذاری بانک‌ها با اصلاح سیستم بانکی استفاده شود.
نماینده انزلی با اشاره به این که دولت ماه‌های آخر عمر خود را می‌گذراند، یادآور شد: مردم در این ماه‌ها از دولت انتظار دارند تا با ایجاد وحدت، بصیرت و آرامش حول محورهای مدنظر مقام معظم رهبری مشغول خدمتگزاری باشید و از اختلاف سلیقه‌هایی که سبب دستاویز تبلیغاتی دشمن است جلوگیری کنیم.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: از چند ماه قبل تا زمان انتخابات، دشمن ماموریت گرفته است تا با راه‌اندازی و حمایت مالی از پایگاه اینترنتی‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مخالف ایران از جریان مخالف کشور پرده‌برداری کند. اما مردم با بصیرت به وظیفه خود آشنا می باشند و با حضور پرشور بر سر صندوق‌های رای با بدخواهان نظام تسویه حساب می‌کند.
وی با بیان این که اصولگرایان از عملکرد اصلاح‌طلبان باید عبرت بگیرند، افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که در شرایط کنونی از تسویه حساب‌های شخصی جلوگیری کنیم. چرا که در غیر این صورت نزد شهدا و امام شهیدان سرافکنده می‌شویم.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.