واکنش نماینده مجلس به بحث استفاده از جادوگر در فدراسیون فوتبال/بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال بررسی است

نماینده مجلس شورای اسلامی به بحث استفاده از جادوگر و موضوع خوبان عالم در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

 واکنش نماینده مجلس به بحث استفاده از جادوگر در فدراسیون فوتبال/بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال بررسی است

به گزارش ممتاز نیوز، شیخی در مورد حضور در اردوی تیم ملی بانوان اظهار داشت: به هرحال نیمی از جمعیت جامعه ما بانوان هستند و سرنوشت نیمی دیگر نیز در درست همین بانوان قرار دارد.از آنجایی هم که سلامت یک جامعه در ید ورزش و نشاطی است که از ورزش نشات می‌گیرد، نباید نقش بانوان را در آن نادیده گرفت. خوشحالم که بانوان ما درخشیده‌ و در ورزشی که طرفدار زیاد دارد،‌ می‌درخشند. در این مدت که با بانوان در ارتباط بودم کارهایی که کردند، باعث غرور خود من بوده و موفقیت آنها باعث افتخار بوده است.

بانوان با بالا بردن پرچم ایران ادامه دهنده راه شهیدان هستند

وی ادامه داد: در ایام سالگرد شهید جام قاسم سلیمانی، مایه افتخار ایران زمین هستیم و بانوان ما هم با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی به گونه ای راه شهدا را ادامه می‌دهند و سرفرازی کشورمان را رقم می‌زنند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه یکی از مربیان با دخترش در اردو بوده است، گفت: بانوان ما نه فقط در نقش ورزشکار، بلکه در نقش همسر و مادر هم نمونه هستند. خانم فرهمند مایه مباهات هستند و همین زنان هستند که می‌توانند به دنیا ثابت کنند که زن مسلمان با تمام ابعاد مختلف، افتخار آفرین هم است.

بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال بررسی است

شیخی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: این مورد بحث ویژه خودش را دارد و تا جایی که اطلاع دارم مراجع مختلف در حال بررسی هستند و نتایج اعلام می‌شود.

بودجه وزارت ورزش باید افزایش پیدا کند

وی در مورد افزایش بودجه ورزش عنوان کرد: سلامت جامعه به بحث ورزش خیلی ارتباط دارد. وزارت ورزش هم تلاش زیادی داشته و بودجه اش کم بوده است. اگر انتظار داریم که جوانان ما در عرصه های ورزشی موفق باشند، باید این تلاش برای افزایش بودجه هم وجود داشته باشد.

پیگیر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال هستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال و چه زمانی تصویب می‌شود، گفت: بحث اساسنامه چون ملی و بین المللی است، قطعا شخصا پیگیری خواهم کرد. من چون عضو کمیسیون بهداشت و درمان هستم، امروز متوجه این موضوع شدم و دوستان نگرانی زیادی را داشتند به همین دلیل پیگیری می‌کنم.

واکنش به قرارداد ویلموتس و بحث خوبان عالم

شیخی در مورد بحث ویلموتس گفت: فوتبال طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل نباید بحث منافع ملی در نظر گرفته شود و در قراردادهایی که بسته می‌شود، نظارت کافی صورت بگیرد و در حق ورزش و ورزشکاران ظلمی صورت نگیرد.

وی در خصوص استفاده از جادوگر و بحث خوبان عالم در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آن چیزی که مهم است و می‌توان روی آن حساب کرد، تلاش شبانه روزی و همت و پشتکار ورزشکاران و مربیان است. اصل همین موارد است و بحث های دیگر حاشیه است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.