واکنش پاشازاده به حرفهای رویانیان

۲۴اردیبهشت،

ما حسن روشن را داشتیم.غلامحسین مظلومی، مرحوم حجازی، شاهرخ بیانی، مجید نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاری فر، جواد زرینچه و رضا حسن زاده.

صحبت های محمد رویانیان در برنامه نود و اینکه او مدعی شد اکثربزرگان فوتبال ایران پرسپولیس بوده اند واکنش استقلالی ها را به همراه داشت.

مهدی پاشازاده، این استقلالی دوآتشه در واکنش به حرفهای رویانیان می گوید:« واقعا چه باید بگوییم؟ متاسفاه این آقا می آید و در یک برنامه زنده حرفهای غیرکارشناسی می زند، آنوقت ما بابد جواب بدهیم و روبروی دوستانمان در پرسپولیس قرار بگیریم. من از رویانیان ناراحت نمی شوم، چون او فوتبالی نیست و نمی داند چه حرفهایی را بزند. اگر فوتبالی بود تیم را بدون مربی نمی بست تا پرسپولیس را به این روز بیندازد. او فکر می کند پرسپولیس یک اداره است. او شاید در کارهای اداری موفق باشد اما در مدیریت پرسپولیس نمی تواند موفق باشد. باز هم می گویم آقای رویانیان، پرسپولیس اداره نیست که شیرینی را به عنوان کارمند آورده ای و پستی حساس به او داده ای. »

مهدی پاشازاده صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« پرسپولیس بزرگ بوده و هست اما این دلیل نمی شود که این آقا بیاید و استقلال و استقلالی ها را کوچک کند. جایگاه استقلال مشخص است و جایگاه پرسپولیس هم همینطور. هر کس باید جایگاه خود را بداند و به دیگری بی احترامی نکند.چطور همه بزرگان پرسپولیسی اند که این تیم در حسرت قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا مانده. هر وقت پرسپولیسی ها در آسیا جام گرفتند بگویند ما بزرگیم.گفتن ندارد اما استقلال به اندازه کافی بازیکن بزرگ و خوب داشته. می توانند این موضوع را بگذارند به عهده طرفداران فوتبال تا در این مورد قضاوت کنند. یکطرفه به قاضی نروند تا ما هم نگوییم پرسپولیس در آسیا جام نگرفته. منظورم لیگ قهرمانان است.»

مهدی پاشازاده در ادامه انتقادهایش از رویانیان می گوید:« بهتر است رویانیان این حرفهای غیرمنطقی را نزند. ادامه این حرفها سبب می شود بی احترامی بوجود بیاید. می بینید که همیشه هم آنها آغاز می کنند نه ما استقلالی ها. بهتر است رویانیان به فکر تیم بستن باشد و مشکلات بازیکنان را حل کند. البته باید حواسش هم باشد چک دستفروش به بازیکن ندهد. هر وقت ما در کارهای آنها دخالت کردیم ، پرسپولیسی ها هم می توانند دربارهٔ استقلال حرف بزنند. اصلا معلوم نیست رویانیان قبل از حضور در پرسپولیس فوتبال می دیده یا نه؟ اصلا معلوم نیست استقلالی بوده یا پرسپولیسی . شاید هم راه آهنی بوده یا بانک تجارتی. من فکر می کنم قبل از حضور در پرسپولیس یا فوتبال ندیده یا اینکه فقط بازی های پرسپولیس را دیده که ادعا می کند همه بزرگان و اسطوره ها پرسپولیسی بوده اند»

مدافع سابق تیم ملی و عضو سابق تیم منتخب جهان در ادامه می گوید:« متاسفانه میکروفن دست هر کسی که می افتد آغاز می کند به حرف زدن غیرمنطقی. حرف زیاد زدن هم سبب اشتباه می شود. اگر می بینید رویانیان زیاد اشتباه می کند به این خاطر است که زیاد حرف می زند. آقای رویانیان ما اسطوره های خودمان را داریم. بهتر است شما به فکر تیم خودتان باشید. مهدی مهدوی کیا را به آن روز انداختید و داستان علی کریمی را هم که همه می دانند. بروید تیم خودتان را بسازید نه اینکه همه اش حرف از بزرگان و ….. بزنید. شما با ما چه کار دارید؟ »

پاشازاده که همراه با اصغر حاجیلو تنها بازیکنانی می باشند که در ایران فقط لباس استقلال را به تن کرده اند از اسطوره های استقلال هم نام می برد و می گوید:« استقلال کم بزرگ نداشته. اگر سلطان بود، علی جباری اولین نفر بود که این لقب را گرفت. سلطان واقعی او است، آن هم بدون مافیابازی و کارهای دیگر. تازه سلطان علی جباری واقعا مودب بود و باشخصیت. ضمن اینکه ما حسن روشن را داشتیم.غلامحسین مظلومی، مرحوم حجازی، شاهرخ بیانی، مجید نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاری فر، جواد زرینچه و رضا حسن زاده. فکر نکنم آقای رویانیان بازی این بزرگان را به یاد داشته باشد.تازه به رویانیان باید گفت محمدان بنگلادش یادت نره. تیمی که با حجازی آمد و پرسپولیس را برد.ضمنا آقای رویانیان اگر بزرگ بودید یک جتام می آوردید. آدم بزرگ نه چکش برگشت می خورد و نه چک دستفروش به بازیکنش می دهد»


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.