واکنش پورمحمدی به اتهام ۲۱ میلیارد تومانی رحیمی علیه وی

 رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به اظهارات معاون اول رئیس جمهور که گفته بود یک عضو طرد شده دولت در زمان تصدی گری اش حدود ۲۱ میلیارد تومان را به طور غیر قانونی از وزارتخانه خارج کرده بود افزود: چنین پولی از وزارت کشور خارج نشده بلکه به عنوان وام در اختیار کارکنان این وزارتخانه قرار گرفته است.

 مصطفی پورمحمدی در پاسخ به اظهارات معاون اول رئیس جمهور که گفته بود یک عضو طرد شده دولت در زمانی که در دولت مشغول به کار بوده حدود ۲۱ میلیارد تومان که با سود متعلقه آن به بیش از ۳۰ میلیارد تومان بالغ می شود را به طور غیر قانونی از وزارتخانه خارج کرده، با اشاره به اینکه چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می کنند آن را علنی نمی کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم افزود: مورد اتهامی آقای رحیمی وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از ۳هزار نفر از کارکنان این وزارت خانه وام پرداخت کردم که وام گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می دادند.

پورمحمدی گفت: بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس گیری آن اقدام می کرده است.

وی افزود: بنده سه ماه بعد از پرداخت این وام به کارکنان و کارمندان وزارت خانه را ترک کردم و مسئولان بعدی باید پاسخگو باشند.

وی با ابراز تاسف از حضور حاشیه سازان در دولت تاکید کرد: در زمان حضورم در دولت ما همیشه یار دولت بودیم نه بار دولت، اینکه می گویند اخراجی ها، خودم هم آن را درک نمی کنم.

۲۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.