واکنش پورمحمدی به اخبار مربوط به کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری+ شاکری: تابلوی دولت برای کاندیداها رای آور نیست

پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور  در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: حتما در انتخابات ریاست جمهوری رای می‌دهم.
وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا کاندیدای ریاست جمهوری خواهید شد یا خیر، اظهار داشت: وقت ثبت نام معلوم می‌شود که کاندیدا می‌شوم یا نمی‌شوم.
پورمحمدی گفت: انشاءالله انتخابات با جدیت و به خوبی برگزار می‌شود.

 یک عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه تابلوی دولت رای آور نیست، گفت: کاندیدایی که با تابلوی دولت وارد انتخابات شود پیروز نمی شود؛ چراکه مردم گمان می برند هزینه های تبلیغاتی وی از بیت المال تامین شده است.
مجتبی شاکری که با مهر گفتگو کرده، با اشاره به ناموفق بودن تلاش دولتها برای ورود و دخالت درانتخابات گفت: در دولت هاشمی حزب کارگزاران تاسیس شد و بخش از وزیران از طریق این حزب قصد داشتند برای انتخابات مجلس فهرست انتخاباتی بدهند که مقام معظم رهبری وارد عمل شدند و فرمودند دولت حق چنین کاری ندارد و وزیران باید تکلیف خود را با دولت و حزب مشخص کنند.
وی با بیان اینکه دولت اصلاحات نیز نتوانست در دولت پس از خود تاثیرگذار باشد، ادامه داد: حزب مشارکت که زاییده دولت اصلاحات بود توانست وارد مجلس زمان خود شود اما تلاشش برای مستقر کردن کاندیدای موردنظر خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ بی نتیجه ماند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بطور طبیعی دولتها می خواهند در دولت بعد از خود هم حضور داشته باشند که هیچگاه این اندیشه باطل آنان به حقیقت نپیوسته و نخواهد پیوست.
وی ورود دولت احمدی نژاد در انتخابات را به صلاح این دولت نداست و گفت: این امر آثار مثبتی نخواهد داشت اگرچه دولت هم می تواند طرفدار یک کاندیدا باشد، همچنان که هر گروهی طرفدار فرد خاصی خواهد بود، اما نباید دخالت کند چراکه به ضرر خود آن کاندیدا خواهد بود.
شاکری تصریح کرد: کسی که با تابلوی دولت وارد انتخابات شود مردم گمان می برند مخارج تبلیغاتش با بیت المال است و اصلا به وی رای نخواهد داد؛ بنابراین وارد شدن یک کاندیدا با تابلوی دولت به عرصه رقابتهای انتخاباتی رای آور نیست.
وی همچنین در مورد فعالیت های انتخاباتی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بحث ها و اقدامتی در این تشکل سیاسی صورت گرفته اما به مرحله رسانه ای شدن نرسیده است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای شورای شهر خواهید شد؟ خاطرنشان کرد: این امر نیازمند تصمیم جمعی است و هنوز تشکل ما وارد مباحث انتخابات شوراها نشده است.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.